Cremita: “Cremita vrea sa te cunoasca” si “Tu de ce iubesti Cremita?”
Mai mult de 40.000 de fani noi Cremita, peste 1700 de participanți în cadrul concursurilor și 161 de câștigători la finalul celor două luni de campanie
STRATEGAD, agenție de marketing online, anunță încheierea a două campanii noi pentru brandul Cremita în această primavară – “Cremita vrea să te cunoască” și “Tu de ce iubești Cremita?”
Cele două proiecte au fost construite pornind de la un singur concept, de a cunoaște și premia cei mai fideli fani Cremita.
“Ne-am propus să implicam mai mult utilizatorii Facebook în tot ceea ce înseamnă experiența lor cu brandul Cremita. Astfel, ambele campanii desfășurate au fost gândite ca o modalitate de prezentare brand-consumator într-un context informal” declară Alin Chiriac, Managing Partner STRATEGAD.
Mecanismul celui dintâi proiect desfășurat – “Cremita vrea să te cunoască” – a propus fiecărui participant să își construiască numele cu ambalaje de biscuiți Cremita. A fost creată apoi o galerie a fanilor Cremita pe pagina Facebook.com/Biscuitii.Ulpio, cu ajutorul căreia cei mai fideli fani au fost prezentați comunității brandului. În ceea ce privește rezultatele obținute în urma campaniei, comunitatea Facebook Cremita a obținut peste 18.000 de fani noi, într-o perioadă de 4 săptămâni.
Lansată în data de 5 aprilie, “Tu de ce iubești Cremita?” a continuat ideea campaniei precedente, ducând procesul de prezentare un pas în față.
“Am dorit să aflăm de ce Cremita se află în preferințele fiecăruia dintre fanii brandului”, continuă Alin Chiriac.
A fost creată o aplicație care poartă numele campaniei și care a propus un mecanism format din trei pași simpli: fiecare dintre participanți a ales motivele pentru care iubește Cremita și a convins apoi un prieten să încerce biscuiții; la final, când prietenul a făcut dovada că a încercat produsul printr-o poză sau un video, ambii participanți au intrat în tragerea la sorți pentru câștigarea premiilor Cremita.
Aplicația “Tu de ce iubești Cremita?” a înregistrat un număr de peste 1000 de utilizatori în decurs de 4 săptămâni, dintre care 10 % au recomandat produsul prietenilor.
“La finalul a două luni de la momentul lansării campaniilor, am adus comunitatea Facebook de la 18.000 de fani la peste 60.000. Și numărăm în continuare”, încheie Alin Chiriac.