Ca în fiecare an, începând din 2008, în septembrie se deschid înscrierile în SuperBlog – cea mai longevivă competiție de blogging din România. Proiectul reunește o comunitate de bloggeri și branduri dornice să se susțină prin content marketing. Acum, concurenții se pregătesc pentru a 25-a ediție, curioși să descopere ce provocări și ce premii le rezervă cele două luni de competiție. Să fie storytelling!
Dacă este toamnă, se încing creativitatea și tastaturile, se acceptă provocări și se creează povești, se învață, se câștigă prieteni, premii și parteneriate. Pentru creatorii de conținut online, acestea sunt nuanțele care descriu competițiile SuperBlog din ultimii 14 ani. Cea de-a 25-a ediție readuce în prim plan puterea storytellingului și propune concurenților să se perfecționeze în content marketing, să îmbine creativitatea poveștilor și tehnicile de scriere creativă cu elemente SEO, în stilul personal și cu impact la publicul lor.
Zeci de bloggeri se aliniază la startul SuperBlog cu dorința de a se afirma. Dincolo de provocări, premii și adrenalina competiției, concurenții câștigă prietenii și parteneriate, precum și o experiență valoroasă în a scrie după briefuri cu cerințe exacte și termene stricte – “cantonamentul” perfect pentru viitoarele colaborări cu branduri interesate să se promoveze online.
Înscrierile au început la 1 septembrie 2022 și continuă pe toată durata competiției. În octombrie și noiembrie a.c., în fiecare zi de marți, joi și sâmbătă, concurenții vor primi câte o probă de blogging propusă de sponsorii competiției, pe teme precum: îmbrăcăminte și accesorii, cosmetice, bijuterii și pietre semiprețioase, ceaiuri și suplimente alimentare, electronice și electrocasnice, lenjerii de pat și pilote din lână, decorațiuni pentru casă, filme, articole promoționale, materiale de construcții și hale metalice, spații de depozitare, soluții de economisire prin cumpărături, produse pentru animalele de companie etc.
După ce bloggerii își demonstrează atuurile în articolele înregistrate în competiție, juriile desemnate de sponsori evaluează și notează materialele, stabilind câștigătorii premiilor alocate, care constau în bani, produse sau vouchere. Totodată, punctajele obținute contează în clasamentul general SuperBlog, la finalul competiției conturând ocupanții podiumului și câștigătorii premiilor cash suplimentare, precum și cine va obține trofeul respectivei ediții SuperBlog. Astfel, bloggerii își antrenează creativitatea, versatilitatea și disciplina, iar brandurile se promovează într-un context inedit, identifică potențiali colaboratori și astfel susțin dezvoltarea și profesionalizarea blogosferei.
Pe lângă competiția desfășurată bianual, primăvara și toamna, comunitatea SuperBlog are oportunitatea să testeze produse în cadrul campaniilor speciale organizate de sponsori, să descopere și să învețe despre blogging, marketing și storytelling din podcasturi și webinarii gratuite, iar apoi să se întâlnească, socializeze și distreze și offline, la Galele de premiere SuperBlog.
În cele 24 de ediții anterioare s-au înregistrat în total circa 3100 de participanți, peste 41.000 de articole scrise în peste 500 de probe, sponsorizate de peste 150 de companii, și s-au acordat mii de premii în bani, produse și servicii.
Competiția se adresează cetățenilor români și moldoveni cu vârsta de peste 18 ani, inclusiv celor din diasporă, care dețin un blog în limba română, cu o vechime de minimum trei luni și cel puțin 20 de articole publicate. Mai multe informații, regulamentul de participare și formularul de înscriere sunt disponibile pe site-ul www.super-blog.eu
Competiția SuperBlog 2022 este sponsorizată de brandurile Allurene, Answear, Anyoli, Axelen, CashClub, Confort Merino, Fares, Frisomat, Imperial Care, InterComFilm, LaDepozit, MagNet, Spacer, StoneMania Bijou, Tehnocultura, Today Advertising și Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro.
“În această perioadă dominată de schimbările alerte antrenate de lumea digitală, ne bucurăm să constatăm că există oameni talentați dornici să fie creativi în scris. Ne plac competițiile SuperBlog pentru că avem ocazia să descoperim noi talente și să ne reconectăm cu participanții edițiilor trecute. Spacer este brandul care te conectează cu lumea tehnologiei. A apărut din dorința de a oferi tuturor posibilitatea de a explora și de a fi în pas cu noutățile. Este un brand care crește frumos și care, sperăm noi, îi va provoca pe superbloggeri să-și depășească limitele în ale scrisului și să creeze materiale deosebite.” – Cătălin Onea, general manager Spacer.ro
“Suntem la prima participare și cred că vom avea la fel de multe emoții ca și concurenții. Suntem încântați că avem șansa să cunoaștem atât de mulți magicieni ai vorbelor și că vom primi atât de multe perspective asupra produselor și brandului nostru. Abia așteptăm să citim articolele și să oferim premiile pregătite! Spor la scris și, mai ales, la inspirație!” – Oana Tatu, Managing Partner Confort Merino
“Dragii noștri, ne bucurăm să participăm încă o dată la SuperBlog. Aceasta pentru că, după numeroase participări, am devenit parte din comunitatea alături de care am crescut și ne-am dezvoltat. Creativitatea voastră ne provoacă să vă aducem teme pe măsura talentului și implicării voastre. Așa că venim către voi și la cea de a 25 a ediție cu un subiect care ne dorim să vă implice talentul de povestitor, potrivit temei storytelling din această toamnă. Știm deja că sunteți cei mai buni. Sunteți deja câștigători că participați! Mult succes! Împreună vom construi o lume cât mai bună!” – Cosmin Răileanu, CEO & Founder Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro
“Pentru Allurene, SuperBlog înseamnă comunitate, creativitate și competitivitate. Ne bucurăm să susținem o nouă ediție, care se anunță efervescentă, cu provocări interesante.” – Gina Bordaș, CEO & Founder Allurene
“Comunitatea SuperBlog este formată din oameni minunați care ne-au uimit la ediția trecută SuperBlog cu niște articole scrise din suflet pentru Anyoli. Tocmai de aceea am dorit să participăm din nou și cu emoție vă spun că abia aștept să citesc sentimentele și emoțiile pe care scriitorii le vor “așterne” virtual pe blogurile lor.” – Nadia Vișan, CEO Anyoli
“Din dragoste pentru pisici am ales să ne comercializăm produsul online. Așa vom fi în contact direct cu clienții noștri pentru a le comunica cât mai bine atât calitățile unice ale nisipului pentru pisici Imperial Care White, cât și beneficiile folosirii unui astfel de produs. Credem că este esențial rolul unei comunități consolidate de clienți pentru promovarea nisipului nostru. Din acest motiv, blogosfera, prin încărcătura personală a conținutului pe care îl creează, este pentru noi una dintre cele mai bune metode de comunicare cu actualii și viitorii noștri clienți.” – Adrian Dragotă, CEO Imperial Care White, Arbitru Internațional Felin
Parteneri media: Catchy, Chic-Elite, Cinemap, Comunicatedepresa.ro, Connect, Fashion8, IXPR, Loopaa, MTH Digital, Powwow, PRwave, Red Marketing, TVR2, Voiqu.com, Zile și Nopți
Bloguri partenere: arenait.ro, blogdezambit.wordpress.com, blogulcumancare.ro, calatoriaperfecta.ro, casuta-anastasiilor.com, catalinapopa.com, cristinalincu.ro, danielbotea.ro, dealedianei.ro, galagieincap.com, manuelcheta.com, monasimon.ro, nimicurifantezii.blogspot.com, oanalambrache.ro, opisicaneagra.ro, presainblugi.com, storyspelling.ro, tssecrets.com. Organizator: SwissPlan.biz