Agenția de branding Storience (www.storience.com) a finalizat rebranding-ul și noul website al centrului de învățare a limbii engleze Shakespeare School (www.shakespeare-school.ro).
Shakespeare School a marcat prin acest rebranding 10 ani de la înființare, considerat un prag simbolic de maturitate pentru companiile antreprenoriale.
„Am simțit nevoia unui rebranding pentru că imaginea veche nu ne mai reprezenta”, spune Adriana Alionte, directorul fondator al Shakespeare School. „În zece ani am crescut de la 200 la 1400 de elevi, avem acum trei centre în București și ne-am dorit ca și imaginii noastre să-i acordăm la fel de multă atenție. Agenția de branding Storience a reușit să înțeleagă și să transpună în noua identitate vizuală, în noul slogan și în noul nostru site lucrurile care ne diferențiază și ne fac speciali”, completează Adriana Alionte.
Noua identitate vizuală folosește și simplifică două elemente prezente în vechea identitate de brand – scutul și trandafirul englezesc, un simbol heraldic consacrat care vorbește de „englishness”. Trandafirul englezesc este deja prezent în ornamentele interioare ale sediului central și în curțile bine îngrijite ale centrelor, iar culoarea aleasă pentru noua identitate a școlii amintește de culoarea clădirii primului centru deschis de Shakespeare School.
„Am descoperit la Shakespeare School o combinație neașteptată de inovație și tradiționalism. Credem că am reușit destul de bine să o surprindem în noua identitate și în slogan, preluând elemente din vechea imagine și din mediul ambiant al școlii și transpunându-le într-un design modern, adecvat vârstelor tinere cu care stă de vorbă brandul Shakespeare School”, spune Adriana Liuțe, Managing Partner Storience.
Prin noul slogan – „Engleza cu caracter” – Shakespeare School vorbește despre valorile umane pe care elevii săi le deprind de la profesori alături de limba engleză.
„Vechiul slogan – Limba engleză ALTFEL – nu spunea concret prin ce se diferențiază Shakespeare School. Altfel poate fi interpretat în multe sensuri, inclusiv în sens negativ. Noul slogan spune lucrurilor pe nume și o face într-un mod unic în peisajul concurențial al Shakespeare School”, spune Ștefan Liuțe, Strategy Director Storience.
În ce privește noul website shakespeare-school.ro, Storience s-a concentrat pe organizarea informației în așa fel încât ea să servească optim publicurile-țintă ale brandului: copii, adolescenți, tineri, părinți și profesori. Fotografiile din site sunt populate chiar de elevii Shakespeare School, iar fiecărei vârste brandul i-a dedicat câte o culoare, care să o însoțească în toate materialele de comunicare.
Echipa Storience care a lucrat la acest proiect:
· Direcție creativă și identitate verbală (slogan): Adriana Liuțe, Ștefan Liuțe
· Design de identitate și web: Dan Dulău
· Web development: Ștefan Gugurel și Doru Sână
· Web copywriting: Elena Pătru, Ștefan Liuțe, Adriana Liuțe