Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Storience castiga Aur la A’Design Award cu rebrandingul Avenor College

Cea mai mare competiție de design din lume, A’Design Award and Competition, a premiat cu Aur agenția de branding Storience (www.storience.com) pentru rebrandingul Școlii Little London în Avenor College (www.avenor.ro), într-una din cele mai competitive categorii ale concursului – „Design grafic și comunicare vizuală”.

Proiectul realizat de Storience a fost selectat din alte câteva mii de către un juriu format din profesioniști în domeniu, membri ai mediului academic și focus grupuri. Acest proiect va fi expus în cadrul unei expoziții organizate în Italia și va face parte dintr-un catalog de design cuprinzând lucrările câștigătoare.

La A’Design Award and Competition au participat peste 12.000 de lucrări de design din 208 țări, în 105 categorii. Dintre acestea au fost premiate 758 de lucrări din 77 de țări cu Platină, Aur, Argint, Bronz și Metal.

Acesta este al treilea premiu internațional câștigat de Storience la mai puțin de doi ani de la lansare, și al doilea premiu internațional acordat proiectului de rebranding Avenor College. În urmă cu două săptămâni, Storience și Avenor College au câștigat distincția Highly Commended la Transform Awards, competiția europeană de rebranding din Londra.

„Învățământul românesc privat are și povești de succes și ne bucurăm că am avut ocazia să lucrăm pentru câteva dintre ele. Avenor College are toate șansele să devină reperul pentru educația pre-universitară din România, așa cum și-a propus. Iar brandingul va fi un ingredient important pentru atingerea acestui obiectiv,” spune Adriana Liuțe, Managing Partner la Storience.

„Dubla recunoașterea internațională de care ne bucurăm este doar vârful aisbergului. Cel mai important pentru noi e faptul că părinții, profesorii și copii chiar simt că brandul Avenor College este al lor – autentic, original și viu,” a completat Diana Segărceanu, directorul executiv al Avenor College.

Din echipa care a dezvoltat proiectul fac parte: Adriana Liuțe, Ștefan Liuțe, Maria Dumitriu (audit de brand, strategie și naming), Andrei Robu (design de identitate), Alexandru Gugurel, Doru Sână și Ștefan Gugurel (design și dezvoltare web), Diana Segărceanu, Andreia Grossu și Cristina Pop (Avenor College).

Agenția de branding Storience, înființată în 2012 de Ștefan Liuțe și Adriana Liuțe, construiește și reconstruiește branduri coerente și captivante, precum poveștile cu fir roșu. Agenția are deja în portofoliu 30 de clienți, printre care Policolor, Alevia, Lafarge, Țuca Zbârcea & Asociații, Heineken România, Zorile Store, Sandalandala, Bookster, Farmaciile Unica, HoneyWood, Asociația React etc.

Avenor College este o instituție de învățământ româno-britanic care cuprinde grădiniță, școală primară și școală gimnazială, urmând ca, din 2015, să cuprindă și un liceu internațional acreditat Cambridge. În cei 10 ani de activitate, Avenor College a urmărit şi a îmbunătăţit continuu echilibrul între dezvoltarea personală şi cea academică, activitațile curriculare şi extracurriculare, cunoaştere şi autocunoaştere, precum și caracterul britanic şi cel românesc al sistemului de învațamânt adoptat.

Bucuresti, 16.04.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.