Miercuri, 2 noiembrie, “Stirile Kanal D” de pranz, prezentate de Silvia Ionita au plasat Kanal D pe primul loc pe segmentul de public Comercial, conform datelor furnizate de Kanatar Media Romania.
Ieri, in intervalul 12:30 – 13:30, Kanal D a inregistrat 1,4% rating si 12,3% cota de piata, in randul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. O medie de 310.000 de telespectatori urmareau grupajul informativ al zilei la Kanal D. Minutul de aur, atins la 12:45, a adunat in fata micilor ecrane 410.000 de romani.
Nu ratati Stirile Kanal D de pranz, difuzate de luni pana duminica, de la 12:30, la Kanal D!
Target Comercial
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||||
12:30-13:30 |
Kanal D |
1,4 |
12,3 |
|||
Pro TV |
1,3 |
11,4 |
||||
Antena 1 |
1,1 |
10,0 |
||||
Disney Junior |
0,6 |
5,5 |
||||
Digi 24 |
0,6 |
5,2 |
||||
Acasa |
0,5 |
4,8 |
||||
Romania TV |
0,4 |
3,9 |
||||
Realitatea TV |
0,3 |
2,9 |
||||
Antena 3 |
0,3 |
2,4 |
||||
Minimax |
0,3 |
2,3 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 02.11.2016
Time: 12:30-13:30