Marti, 23 august, “Stirile Kanal D” de la 12:30, au pozitionat Kanal D pe primul loc pe targetul Comercial, si pe locul doi, pe segmentele de public National si All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Ieri, in intervalul 12:30 – 13:30, “Stirile Kanal D” au inregistrat 1,5% rating si 12,7% cota de piata, pe targetul Comercial, 1,7% rating si 9,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,8% rating si 10,4% cota de piata, pe targetul National.
O medie de 329.000 de romani au urmarit ieri “Stirile Kanal D” de pranz, iar in minutul de maxima audienta, atins la 12:49, subiectele prezentate in “Stirile Kanal D” au adunat in fata micilor ecrane 466.000 de telespectatori.
Target Comercial
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||||
12:30-13:30 |
Kanal D |
1,5 |
12,7 |
|||
|
Antena 1 |
1,2 |
10,7 |
|||
|
Pro TV |
0,7 |
6,4 |
|||
|
Digi 24 |
0,7 |
6,3 |
|||
|
Romania TV |
0,6 |
4,9 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 23.08.2016
Interval: 12:30-13:30
Target All Urban
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||||
12:30-13:30 |
Antena 1 |
2,1 |
11,9 |
|||
|
Kanal D |
1,7 |
9,6 |
|||
|
Romania TV |
1,4 |
7,7 |
|||
|
Pro TV |
1,2 |
6,9 |
|||
|
Antena 3 |
1,1 |
6,2 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 23.08.2016
Interval: 12:30-13:30
Target National
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||||
12:30-13:30 |
Antena 1 |
2,6 |
14,7 |
|||
|
Kanal D |
1,8 |
10,4 |
|||
|
Pro TV |
1,4 |
8,0 |
|||
|
Romania TV |
1,3 |
7,6 |
|||
|
Disney |
1,0 |
6,0 |
Source: Kantar Media Romania
Target: Ind 4+
Date: 23.08.2016
Interval: 12:30-13:30