Un studiu prezentat de ReadWriteWeb (RWW) arata ca stirile aparute pe Twitter au o problema de credibilitate. Oamenii cred mai degraba o stire aparuta pe un site de stiri sau pe un blog decat pe Twitter.
Rezultatele studiului sunt considerate surprinzatoare. Cercetarea a fost realizata de Mike Schmierbach si Anne Oeldorf-Hirsch si publicate in Communication Quarterly. In cadrul studiului s-au realizat doua experimente care au aratat ca o stire a New York Times publicata pe site a fost vazuta de repondenti ca fiind mai credibila decat aceeasi stire postata pe contul de Twitter al ziarului. In plus, informatii publicate pe Twitter au fost considerate ca mai putin importante decat cele aparute in ziare sau pe blog.
Studiul nu a inclus si cercetarea modului in care mesajele de branding si publicitate sunt percepute in cadrul retelei de micro-blogging. Mai mult, pe moment nu se poate spune neaparat ca stirile publicate pe Twitter – ori simpla prezenta in cadrul retelei – afecteaza New York Times.
Twitter este insa considerat o sursa de informatii si este perceput de multi ca o sursa de stiri. Oamenii de marketing din multe companii si agentii ori diverse tipuri de organizatii folosesc reteaua pentru publicarea stirilor. Daca aceste stiri nu sunt considerate a fi credibile atunci se poate ridica un semn de intrebare cu privire la utilitatea folosirii retelei in acest scop. Puteti citi mai multe informatii despre studiu in articolul de pe RWW.
{mosloadposition user9}