si televiziunea de stiri si afaceri Publika TV
O data cu inceperea emisiei televiziunii Publika TV in Chisinau, Stiri Media Grup, companie de presa din Republica Moldova, partenera a grupului Realitatea-Catavencu, lanseaza astazi, 7 aprilie, portalul video de stiri PUBLIKA.md.
Operatiunile au beneficiat de sustinerea Realitatea TV, in ceea ce priveste infiintarea canalului de televiziune, si de consilierea F5, pe parte de new media.
“PUBLIKA.md va fi un portal complex de stiri video care, deopotriva cu digitalizarea informatiilor oferite, 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, de televiziunea Publika TV, va produce stiri si informatii proprii. Spre deosebire de portalul de stiri Unimedia.md care prezinta intreaga imagine a unui eveniment, PUBLIKA.md va fi un site de breaking news, eminamente video”, a precizat Tudor Darie, project manager PUBLIKA.md si managing partner New Media Grup (companie detinuta majoritar de Stiri Media Grup)
“Prin calitatea editoriala – dovedita deja de partenerii nostri de la New Media Grup care au reusit sa adune prin cele trei produse circa 25% din piata de utilizatori moldoveni – si expertiza tehnica, pusa la dispozitie de F5, urmarim crearea de produse la nivelul celor din Europa occidentala care sa satisfaca nevoile de informare ale internautilor locali, orientati in acest moment mai degraba catre site-urile straine”, a declarat Costin Ilie, project manager editorial F5 pentru dezvoltarea operatiunilor din Chisinau.
PUBLIKA.md va prezenta obiectiv si echidistant, in timp real, evenimente si informatii in format video, din Republica Moldova si din strainatate, utilizatorii avand la dispozitie, atat stiri in limba romana, cat si in limba rusa.
PUBLIKA.md se adauga celorlalte produse editoriale online pe care Stiri Media Grup le detine in parteneriat cu New Media Grup – Unimedia.md, portalul de stiri numarul 1 in Republica Moldova, Vesti.md, portal de stiri in limba rusa, si site-ul pentru femei Ladyclub.md.
Spatiile publicitare ale noului portal vor fi administrate de regia de publicitate online AdCenter.
Investitia in cele doua proiecte – televiziunea de stiri si afaceri Publika TV si portalul de stiri video PUBLIKA.md – depaseste 4,5 milioane de euro, devenind, astfel, cea mai mare investitie facuta de o companie de media din Romania in afara granitelor tarii.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}