Au venit cu subiecte şi personaje interesante şi au plecat cu cifre mari de audienţă
Telespectatorii au preferat Antena 1 în ziua de 21 aprilie pentru ştirile de calitate şi talk-show-urile interesante. Observatorul de dimineaţă, Observator 16, emisiunile Acces Direct şi Un show păcătos au venit cu subiecte captivante care au ţinut telespectatorii lipiţi de micile ecrane.
Observatorul de dimineaţă a adus primele ştiri ale zilei de la o sursă credibilă şi plină de profesionalism. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Observatorul dimineţii a fost leader de piaţă în slotul 06:00-07:59, cu un rating mediu de 175.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 28.8%. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 06:57, când 510.000 telespectatori din mediul urban urmăreau ştirile difuzate pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de doar 150.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 24.7%, urmat de Realitatea Tv cu un rating mediu de 34.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 5.6%.
Mircea Badea a comentat ştirile zilei în stilul acid şi plin de umor cu care ne-a obişnuit până acum la ”În gura presei” şi a obţinut locul fruntaş în topul audienţelor. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea În gura presei a fost leader de piaţă în slotul 09:59-10.57, cu un rating mediu de 123.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 18.1%. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 10:15, când 274.000 telespectatori din mediul urban urmăreau emisiunea de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi, s-a clasat Kanal D cu un rating mediu de 106.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 15.6%, urmat de Pro Tv cu un rating mediu de 81.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 11.9%.
Observator 16 a revenit cu cele mai importante subiecte ale zilei şi informaţii transmise de o echipă de profesionişti. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Observator 16 a fost leader de piaţă în slotul 16:00-16:58, cu un rating mediu de 185.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 19.2%. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 16:43 când 427.000 telespectatori din mediul urban urmăreau ştirile de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban pe locul doi s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de 124.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 12.9%, urmat de Acasa Tv cu un rating mediu de 86.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 8.9%.
Acces Direct a abordat în cadrul emisiunii din 21 aprilie subiectul unor femei cunoscute, părăsite de către soţii lor care au hotărât să îşi refacă viaţa alături de altcineva. Echipa a intrat în casa lui Horia Moculescu şi a invitat-o pe Nidia Moculescu în platou pentru a-şi confrunta mama, Maraian Moculescu, şi a discuta despre traumele provocate de certurile din familie.
Tot în ediţia din 21 aprilie a emisiunii Acces Direct, Mioara Roman a vorbit despre primul ei soţ, despre cum l-a cunoscut pe Petre Roman în tinereţe. Şi-a amintit cum a curtat-o Petre timp de 5 ani şi a vorbit despre viaţa alături de fostul ei soţ din momentul în care el s-a implicat în politică.
La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea Acces direct a fost leader de piaţă în slotul 16:59-18.59, cu un rating mediu de 245.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 19.7%. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 18:42, când 907.000 telespectatori din mediul urban urmăreau emisiunea de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi, s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de 220.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 17.7%, urmat de Acasă tv, cu un rating mediu de 88.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 7.1%.
Un show păcătos a adus spre finalul emisiunii o întalnire istorică dintre Oana Zăvoranu şi, pe rând, Michael Jackson şi Lady Gaga, întrupaţi de doi dansatori. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea Un show pacatos a fost leader de piaţă în slotul 23:45-01.08, cu un rating mediu de 173.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 17.0%. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 24:07, când 408.000 telespectatori din mediul urban urmăreau emisiunea de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi, s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de doar 140.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 13.7.%, urmat de Prima Tv cu un rating mediu de 68.000 telespectatori şi o cotă de piaţă de 6.7%.
21 aprilie a fost în fruntea preferinţelor telespectatorilor la capitolul ştiri, informaţii, comentarii şi talk-show-uri pline de divertisment, la Antena 1.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe target-urile:15-54 urban si all urban
Perioada de raportare:21 aprilie 2010
{mosloadposition user10}