Sub sloganul “Știm familiile de români din interior”, Arctic lansează o nouă platformă de comunicare prin care își continuă demersul de a susține familia drept una dintre cele mai importante valori ale fiecăruia dintre noi. Noua inițiativă este o campanie manifest care vorbește despre emoția momentelor petrecute în familie și despre cum poți transforma rutina de acasă în amintiri de suflet.
“Campania are o puternică încărcătură emoțională pentru că celebrează frumusețea din interiorul familiilor și faptul că fericirea acestora nu ține de tipare, de portrete ideale, ci de unicitatea membrilor familiei și a momentelor autentice pe care le trăiesc acasă, alături de eroii lor de zi cu zi. Pentru ei, nimic nu pare imposibil, mai ales când au pe cine se baza, iar Arctic este alături de români de mai bine de 45 de ani, le cunoaște obiceiurile și rutinele de acasă mai bine ca oricine, astfel a devenit parte integrantă din familia lor”, a declarat Andreea Lazaridis, Senior Brand Manager Arctic.
Campania îi aduce în prim plan pe eroii fiecărei familii, eroi care reușesc de fiecare dată să transforme un simplu moment într-unul ca acasă, acela care ajunge să definească și să ofere repere pe tot parcursul vieții.
“Se întamplă foarte rar ca o idee prezentată în pitch să ia forma exactă a slide-urilor din ppt, însă noi am avut noroc de o combinație „one in a million”, cum s-ar zice. În primul rând, un brief fain, uman, cu o direcție clară. Având în vedere că există cel puțin un produs Arctic în orice casă din România, brandul trebuia să își ia în primire rolul binemeritat, acela de membru al familiei. De aici până la conceptul creativ a fost nevoie doar de un pas. Asta la pachet cu un client care a mers pe mâna noastră și a fost de acord să arătăm viața așa cum e, cu bune și rele, perfectă și imperfectă, ceea ce a diferențiat comunicarea de restul categoriei.
Așa să tot lucrezi.“ a declarat Simona Suman, Senior Copywriter McCann Romania.
Campania se derulează pe tot parcursul anului şi include un mix consistent de acțiuni: campanie TV, activări în digital & social media, acțiuni de relații publice, proiecte speciale atât print cât și în mediul on-line, și nu în ultimul rând acțiuni de promovare in-store și campanii co-branded cu retailerii.
În perioada următoare va fi lansată platforma #povestidininterior, o aplicație prin care Arctic invită fanii să înscrie povești care îi leagă de electrocasnicele Arctic, povești care vor fi premiate cu experiențe inedite.
Noua campanie Arctic a fost dezvoltată împreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann București, UM și MRM//McCann România).
Echipele care au contribuit la dezvoltarea și implementarea campaniei sunt formate din:
ARCTIC:
Andreea Lazaridis, Senior Brand Manager
McCANN:
Beatrice Iftimi – Chief Growth Officer
Diana Ceausu – Head of Strategy
Catalin Dobre – Executive Creative Director
Jonay Sosa – Group Creative Director
Simona Suman – Senior Copywriter
Adrian Rusu – Art Director
Tiberiu Munteanu – Head of AV Production
Alex Ionescu – AV Producer
Cristian Calinescu – Account Director
Andra Gari – Account Manager
UM
Sandina Crisiarcu – UM Strategy Director
Cornel Crihana – Account Director
Cristi Ene – Senior Digital Planner
Victor Croitoru – CEE Strategy & New Biz Lead
MRM
Gina Zgubea – Account Director
Alexandros Charangionis – Account Executive
Ioana Ichim – Copywriter
Mihai Vasile – Junior Copywriter
Bianca Urdea – Art Director
IMAGE PR:
Simona Lupica – Senior Account Executive