Prima revistă de Fashion&Beauty din mediul online românesc s-a relansat, poziţionându-se ca o revistă online glossy de femei, cu un target premium şi o campanie integrată de promovare
Prima revistă online glossy de pe piaţa românească, dedicată unui public feminin selectiv a lansat prima campanie de promovare integrată, pentru a-şi fideliza targetul premium, câştigat până în prezent.
Campania publicitară punctează relansarea Stiletto.ro, desfăşurată la începutul acestui an. Relansarea Stiletto.ro subliniază continuitatea poziţionării publicaţiei pe segmentul produselor premium.
Campania aflată sub semnul mesajului neconvenţional “De când ne-am lansat, ne-au vizitat doar 533!” a fost demarată la sfârşitul lunii martie şi va acoperi promovarea prin televiziune, print, indoor şi outdoor.
“Am considerat că nişa de la care a pornit iniţial Stiletto.ro se poate dezvolta, păstrând conceptul original – o revistă online cu calitate de print, o revistă care să se adreseze femeii cunoscătoare, educate, cu venituri ridicate şi foarte ridicate, o revistă care nu îşi propune să educe femeia, sau să o ajute să se regăsească. De aceea am decis să investim mai mult de 50.000 de euro într-o campanie integrată de comunicare”, a declarat Eveline Fabritius, Head Manager Magnetique.
Pentru a păstra gradul de inovaţie pe care Magnetique l-a promovat mereu, Stiletto.ro face parte din restrânsa familie a revistelor online care pentru a oferi infomaţie şi imagini beneficiază de serviciile unei echipe de profesionişti care transformă orice produs oferit publicului într-unul pe care este vizibilă amprenta Stiletto.ro. Revista are astfel o echipă completă, alcătuită din redactori, fashion director şi fotograf, care asigură updatarea zilnică a publicaţiei.
“Principalele atu-uri ale Stiletto.ro sunt informaţia de calitate, conţinutul original şi exclusiv, echipa de specialişti, designul deosebit care poziţionează produsul Magnetique în rândul revistelor glossy, calitatea platformei tehnice şi cu siguranţă, nu în ultimul rând conţinutul pe mobil. La ora actuală, Stiletto.ro rivalizează cu orice publicaţie cu target premium din Europa de Vest. În ceea ce priveşte conţinutul pe mobil intenţionăm să extindem această platformă şi pentru celelalte publicaţii ale trustului – Menreport.ro, Idieta.ro şi Maze.ro” declară Eveline Fabritius, Head Manager Magnetique.
Noul format al revistei online a început deja să fie apreciat de către publicul targetat, în ultima lună înregistrându-se triplarea audienţei pe Stiletto.ro.
{mosloadposition user10}