Agentia de PR Stentor Creative Relations comunica rebrandingul CityFM si concertul Ozzy Osbourne, unul dintre cele mai asteptate evenimente muzicale din 2010. CityFM se afla in plin proces de rebranding, iar concertul artistului britanic de pe 2 octombrie face parte din strategia de reinventare a postului de radio.
„Lucram cu drag la acest proiect, iar energia pe care o emite ne-a prins. Campania de rebranding reprezinta un nou inceput pentru CityFM, care a decis sa se reinventeze, iar concertul Ozzy Osbourne este un instrument nemaipomenit. De altfel, recunoastem ca si inima noastra bate rock”, a declarat Carmen Mocan, Managing Director Stentor Creative Relations.
Stentor Creative Relations va derula campanii care vizeaza comunicarea corporativa si BTL. Campania de rebranding a CityFM consta in schimbarea de identitate vizuala, slogan si website. Interogatia „Inima ta bate rock?” a devenit sloganul si motorul brand-ului, definind filosofia CityFM si a fanilor sai.
„Am decis colaborarea cu Stentor Creative Relations pentru ca viziunea lor se potriveste cu noua imagine a CityFM. Campania redefineste imaginea postului nostru de radio si isi propune sa integreze muzica rock in spatiul urban. Organizarea concertului extraordinar al lui Ozzy Osbourne este strategia noastra de a ne apropia si mai mult de ascultatorii nostri”, a explicat Gabriel Oprea, Director General CityFM.
Stentor Creative Relations este o agentie de PR full service si detine un portofoliu de comunicare care abordeaza domenii variate de activitate: de la environment la arta, de la fashion la FMCG. Viziunea Stentor Creative Relations este bazata pe convingerea ca valorile unui brand trebuie sa se regaseasca in valorile comunitatii si trebuie sa atinga nevoile sociale si asteptarile consumatorilor care cumpara acel brand. Este motivul pentru care Stentor Creative Relations promoveaza conceptul de “touching brands”.
{mosloadposition user10}