Incepand cu luna februarie, agentia de PR Stentor Creative Relations comunica pentru Walmark, liderul pietei de suplimente nutritionale din Romania. Anul acesta, Walmark Romania implineste 10 ani de activitate si isi imbogateste portofoliul cu mai multe produse noi.
Pana la sfarsitul acestui an, Stentor Creative Relations va derula campanii care vizeaza comunicarea corporativa si de produse, BTL si comunicarea business-to-business.
“Obiectivul pe care ni l-am asumat este sa aducem valoare adaugata brand-ului Walmark. Provocarea este cu atat mai mare cu cat Walmark isi doreste de la o campanie de comunicare mai mult decat simpla promovare a brand-urilor sale”, spune Carmen Mocan, Managing Directoe Stentor Creative Relations.
Viziunea Stentor Creative Relations este bazata pe convingerea ca valorile unui brand trebuie sa se regaseasca in valorile comunitatii si trebuie sa atinga nevoile sociale si asteptarile consumatorilor care cumpara acel brand. Este motivul pentru care Stentor Creative Relations promoveaza conceptul de “touching brands”. Povestea agentiei porneste de la simbolul Greciei Antice, Stentor, cel care avea o voce atat de puternica incat a fost numit oratorul cetatii.
{mosloadposition user10}