Campania de comunicare are ca element central platforma www.stellaartois.ro dezvoltată de HyperActive pentru a deveni un site de brand şi, totodată, un club al cunoscătorilor
Le Cinema Anonime a fost primul dintr-o serie de proiecte speciale care a gravitat în jurul platformei Stella Artois/”Le Club”. Desfăşurată pe parcursul a două săptămâni, campania a adus un cinematograf anonim pe marginea piscinei, în care cinefilii au vizionat filmul premiat anul trecut la festivalul Anonimul. La o astfel de chemare numai adevăraţii „connaisseurs” puteau să răspundă. Acesta a fost şi obiectivul brandului aşa că cei care au participat au devenit membri „fondatori” ai „Le Club”, locul de întâlnire al adevăraţilor cunoscători, deci … al celor care iubesc Stella Artois.
Selecţia cunoscătorilor de film a fost făcută printr-o aplicaţie anonimă pe Facebook, care a luat forma unui chestionar. Utilizatorii care au răspuns corect la toate întrebările au primit o invitaţie de două persoane la film. „Le Cinema Anonyme” a fost creată ca o campanie de teasing pentru lansarea platformei „Le Club”. Adevăratul element de noutate a constat însă în alegerea unei locaţii neobişnuite, care nu a mai fost utilizată niciodată ca sală de cinema: piscina Daimon Club din Bucureşti. La finalul filmului a fost lansat şi noul website Stella Artois, proiect dezvoltat de HyperActive.
„Le Cinema Anonyme a fost un proiect provocator în primul rând datorită dificultăţii de a targeta iubitorii de film din Bucureşti. Provocarea a fost cu atât mai mare cu cât am pornit prin a face buzz în jurul unui eveniment misterios, în care nu era menţionat niciun brand. Iar după ce i-am găsit pe cei care au dovedit că sunt maeştri în ale cinematografiei, frumuseţea proiectului a constat în faptul că le-am oferit pentru început doar atmosfera care înconjura brandul şi abia ulterior le-am descoperit şi numele acestuia: Stella Artois”, spune Alexandra Trofin, Account Manager HyperActive.
Campania a pornit de la un concept original HyperActive şi a fost susţinută pe partea de strategie şi BTL de echipa Lowe&Partners.
Mai multe detalii despre echipa implicată în dezvoltarea proiectului găsiţi aici: //www.hyperactive.ro/en/media-room/press-releases.