URSUS Breweries readuce pe piaţă berea Stejar Strong, în varianta cu 7% conţinut de alcool, şi lansează Stejar Rugby Club în parteneriat cu Federaţia Română de Rugby.
La finalul IRB Nations Cup, competiţia care i-a adus în acelaşi loc pe jucătorii echipelor naţionale de rugby Italia A, Scoţia A, Namibia, Argentina Jaguars, Georgia şi România, precum şi pe suporterii români ai acestui sport, Stejar, partenerul de lungă durată al Naţionalei de Rugby a României, a organizat o petrecere pentru bărbaţii de esenţă tare din România, unde aceştia au băut Stejar Strong, o bere pe măsura caracterului lor.
„Respectând, ca întotdeauna, dorinţele consumatorilor noştri, am decis să aducem din nou pe piaţă berea Stejar Strong. Cu un conţinut de alcool de 7% şi un gust intens, bine conturat, Stejar Strong este singura bere care răspunde exact nevoilor unui bărbat cu un caracter puternic. Era aşadar natural ca acolo unde sunt bărbaţii de esenţă tare să fie şi o bere pe măsură, motiv pentru care am ales să relansăm Stejar Strong într-un context foarte masculin, respectiv la finalul IRB Nations Cup, în prezenţa a peste 300 de jucători şi fani ai rugby-ului” a declarat Grant McKenzie, Vice-Preşedinte Marketing URSUS Breweries.
Petrecerea a avut loc într-un cadru natural pentru bărbaţii de esenţă tare: pe terenul unde jucătorii de rugby se antrenează pentru a răspunde provocărilor adversarilor. Decorul a fost inspirat din viaţa rugbiştilor, elementele de recuzită incluzând fotolii de dimensiuni mari în formă de minge de rugby şi mingi de antrenament care au fost puse la dispoziţia amatorilor pentru a-şi testa îndemânarea.
În baza parteneriatului între Stejar şi Federaţia Română de Rugby a fost lansat şi Stejar Rugby Club, o comunitate care îşi propune să reunească toţi bărbaţii pasionaţi de rugby, care consideră că un „bărbat de esenţă tare” e un bărbat puternic, corect, cu tărie de caracter.
”În ultimii patru ani am sprijinit rugby-ul, singurul sport care defineşte un teritoriu masculin în care forţa şi fairplay-ul sunt literă de lege. A sosit timpul ca Stejar să facă un pas înainte şi să contribuie la formarea şi consolidarea unei comunităţi de bărbaţi cu aceleaşi valori şi, împreună, să promovăm acest sport şi principiile sale de bază. Stejar Rugby Club se doreşte a fi o comunitate în cadrul căreia fiecare bărbat respectă aceste valori şi trăieşte ghidat de ele. Nu oricine poate să fie jucător de rugby, dar este în puterea oricui să se comporte ca unul, respectiv să fie demn, curajos, să îşi respecte cuvântul şi principiile”, a adăugat Grant McKenzie.
„Rugby-ul este într-adevăr un sport care formează personalităţi puternice, combinând forţa fizică şi tăria de caracter. Ne bucură faptul că Stejar se implică în promovarea acestui sport şi că a avut iniţiativa de a lansa Stejar Rugby Club, un cadru organizat în care se vor întâlni oameni care au practicat sau practică rugby-ul şi cei care împărtăşesc valorile jocului. Ne dorim să organizăm şi cursuri de iniţiere, promovând rugby-ul şi în rândul celor mai tineri” declară Alin Petrache, preşedintele Federaţiei Române de Rugby.
Primii bărbaţi care au primit statutul de membri ai Clubului sunt cei zece jucători care, în urmă cu cincizeci de ani, au scris istoria în faţa naţionalei de rugby a Franţei, una dintre ţările care înregistrează an de an rezultate foarte bune în competiţiile de profil. Clubul va reuni atât jucători de rugby din generaţia nouă, cât şi veterani ai acestui sport, jurnalişti, bloggeri şi vedete pasionate de rugby.
Mai multe informaţii despre club, criteriile de aderare, precum şi despre activităţile speciale care se vor derula în cadrul acestuia sunt fi disponibile pe site-ul www.bereastejar.ro, precum şi pe conturile de Facebook şi Twitter “DeEsentaTare”.
Stejar Strong face parte din portofoliul de mărci al URSUS Breweries şi este disponibilă pe piaţă în trei variante: PET de 2 l, sticlă de 0,5 l şi doză.
URSUS Breweries, parte a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, având peste 1.700 de angajaţi. Mărcile URSUS Breweries sunt: Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Redd’s, Azuga, Stejar, Pilsner Urquell si Miller.
SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziţii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow şi Tyskie. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.
{mosloadposition user10}