o noua bere de la URSUS Breweries
URSUS Breweries anunta lansarea unei noi beri: Stejar Strong Beer.
Spot
Acest sfarsit de an aduce cu sine o surpriza de proportii pe piata berii din Romania: o bere romaneasca tare (nu doar tare buna, ci cu un continut ridicat de alcool). Aceasta forta i-a dictat si numele: STEJAR, de la Ursus Breweries. Vorbim asadar despre o bere deosebita, care garanteaza experienta unui gust puternic, consistent. O bere recomandata caracterelor tari. Obtinuta din ingrediente naturale atent selectionate si avand un continut ridicat de malt, berea Stejar te provoaca sa iti masori cu ea puterile si exigenta.
Dincolo de nume, dincolo de 7% alcool, Ursus Breweries a facut apel la setea de provocari noi a agentiei Brands & Bears. Publicitarii ursi – desi crescuti in padurea de marci – au stiut totusi sa vada si copacul. L-au vazut in fel si chip, si-au confruntat in cercetare viziunea cu privirea avizata a consumatorilor seriosi si au scrijelit scoarta acestei noi marci pentru a-i da un chip usor identificabil si in relatie cu caracterul sau. Un chip unic, dar in acelasi timp din familia Ursus.
O data munca la designul produsului incheiata, a urmat sloganul. Castigatorul a fost simplu, franc si la obiect: "Stejar. De esenta tare".
Campania de lansare care incepe pe 15 Decembrie se sprijina pe un spot TV de 30 sec, a carui misiune este sa comunice forta retinuta a produsului, "furtuna intr-o sticla". Fiind vorba de un nou brand, evident ca promovarea la locul de vanzare era esentiala. Un pachet consistent de astfel de materiale insoteste sticla la raftul unde se va intalni din 15 decembrie cu consumatorii, impreuna cu commando-uri de promoteri (usor de recunoscut in tinutele lor paramilitare cu insemne "Stejar si "7"). Acestia va vor iesi cu plin la sesiuni de degustare, in 43 de magazine din toata tara (hypermarket, cash&carry, supermarket).
Pe scurt, Ursus si Brands & Bears va ofera de Craciun posibilitatea de a avea in sufragerie nu doar un brad, ci inca un copac. Unul despre care s-ar putea inca spune multe, in afara de faptul ca nu risca sa se usuce prea repede.
Echipa care a lucrat la acest proiect va ureaza un: "Hai noroc si La Multi Ani!"
Ursus Breweries:Raluca Oprescu NPD & Research Manager, Marian Olteanu NPD Junior Manager, Victor Armaselu KA Manager, Dana Ionita Research Specialist, Alina Sirbu Trade Marketing Manager, Mihai Dragan Operations Manager, Adriana Burlacu Management Accountant
:Raluca Oprescu NPD & Research Manager, Marian Olteanu NPD Junior Manager, Victor Armaselu KA Manager, Dana Ionita Research Specialist, Alina Sirbu Trade Marketing Manager, Mihai Dragan Operations Manager, Adriana Burlacu Management Accountant
B&B: Strategy – Cristian Bulfinschi; Creative Director – Tudor Potra; Pack Design – Andrei Galeata; Copywriter – Matei Mocanu; Art Director – Mircea Mocanu; BTL Manager – Cristian Bencze; Account Executive – Anca Echim"; Client Service Director – Emanuel Grigorcea.
: – Cristian Bulfinschi; – Tudor Potra; – Andrei Galeata; – Matei Mocanu; – Mircea Mocanu; – Cristian Bencze; – Anca Echim"; – Emanuel Grigorcea. {mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Cadouri corporate Sabon - Pentru o atmosferă de afaceri destinsă și rafinată
Constar Grup finalizează consolidarea Palatului Telefoanelor din București, un proiect de referință ...
La aniversarea primilor 7 ani de activitate, Franciza RO concept OSCAR ajunge la 90 de benzinării
Raportarea privind durabilitatea va impune un nou model de business în companii și va influența acce...
Black Friday 2024 a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență
Teama de eșec și accesul la finanțare, principalele bariere ale antreprenorilor din România. Studiil...
România și Marea Britanie își consolidează parteneriatele economice printr-un dialog strategic privi...