Stejar Pilsner ii rasplateste pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.
Barbatul este barbat in orice situatie si nu are nevoie de aprobari speciale pentru a se manifesta ca un barbat. Tocmai de aceea a venit momentul pentru a pune piciorul in prag si a-i chema pe romani sa spuna cum e un barbat! “Ca barbat, nu am evident nimic impotriva unei initiative legislative pentru ziua barbatului; daca mai este si o zi libera, cu atat mai bine! Insa nu pot sa fiu de acord cu felul in care sunt portretizati barbatii in campania de promovare a aceste initiative: niste personaje care viseaza cu ochii deschisi la ziua in care sa o le dea cineva voie sa le placa blondele. Daca cineva isi aroga statutul de purtator de cuvant al barbatilor, ar fi mai bine sa nu ne ia peste picior.
Din acest motiv ne-am hotarat ca este timpul ca cineva sa puna piciorul in prag si sa spuna: "Nu suntem cu totii niste papagali". In esenta, aceasta este ideea campaniei Stejar. “, a declarat Mihai Barsan, Group Brand Manager URSUS Breweries.
Campania cheama toti barbatii sa intre pe www.bereastejar.ro si sa castige unul din cele 100 de baxuri de Stejar Pilsner acordate zilnic celor care raspund intrebarilor de pe site. Participarea nu este conditionata de cumpararea unui produs.
Campania este realizata de Next Advertising si cuprinde un spot tv, unul radio si print. Echipa care a lucrat la acest proiect este formata din Liviu David- Creative Director Next, Semida Duriga – Copywriter Next, Adrian Rosu – Art Director Next, Mara Stoenescu – Account Director Next, Ana Dinulescu – Account Executive Next, Sandina Olteanu – Brand Manager Stejar si Mihai Barsan, Group Brand Manager URSUS Breweries.
{mosloadposition user10}