pentru naţionala de rugby a României
Bucureşti, 27 iunie 2007 Brands & Bears continuă comunicarea pentru Stejar printr-o campanie de imagine, ca o nouă etapă în evoluţia brandului “de esenţă tare”, conservându-i identitatea, dar oferindu-i noi dimensiuni: spiritul sportiv, forţa şi dinamismul.
Campania are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa naţională de rugby a României şi urmăreşte deschiderea unui dialog pe plan emoţional mult mai dinamic cu toţi consumatorii săi.
Lansată cu ocazia celui mai puternic turneu de rugby organizat vreodată în România – IRB Nations CUP 2007 – campania este susţinută de un spot TV difuzat pe principalele staţii naţionale şi de o campanie de presă în principalele publicaţii sportive. Campania va continua şi pe parcusul Cupei Mondiale de Rugby 2007, din Franţa şi Scoţia (septembrie-octombrie).
Stejar susţine rugby-ul românesc, un sport de “esenţă tare”
Într-o ţară în care fotbalul şi-a rezervat cea mai mare porţie de vedete şi publicitate, o bere cu personalitate ca Stejar se simte mai aproape de rugby.
Astfel, proiectul a demarat cu o abordare care să diferenţieze Stejar de berile obişnuite în acelaşi fel în care şi rugby-ul este diferit de sporturile obişnuite.
“Atunci când spune <sport>, Stejar o face cu respect şi cu putere. Pentru că rugby-ul este un sport de ‹‹esenţă tare››. Înainte de orice altceva, Stejar comunică o anumită atitudine. Într-un sport fără VIP-uri şi scandaluri de presă, personalitatea rugbiştilor români se fundamentează pe ambiţie şi pe pasiunea pentru joc în sine. De aici a plecat conceptul care a trecut în forţă printre suliţele ascuţite ale research-ului”, spune Toni Bunaiaşu, copywriter la Brands & Bears.
Mergând alături de echipa naţională de rugby a României, Stejar face un pas important în evoluţia sa, definindu-şi clar publicul ţintă: bărbaţii adevăraţi, bărbaţii de “esenţă tare”.
La acest proiect, Brands & Bears a colaborat cu regizorul englez Clive Jackson şi casa de producţie Multimedia Est.
“Un spot comercial dedicat rugby-ului este o premieră în România, iar dacă la noi toată lumea se pricepe la fotbal, cu rugby-ul nu e la fel. Aşadar, am pornit în căutarea unui regizor care să aibă experienţa loviturilor cu balonul oval. Si, l-am găsit la Londra, cu ajutorul Multimedia Est. Ca fost jucător de rugby, regizorul Clive Jackson a pornit la drum cu entuziasm, a jonglat ca un campion şi a părăsit platoul de filmare, terenul din Ghencea alături de jucătorii naţionalei, în aplauzele agenţiei şi a celor 150 de figuranţi. A luat cu el câteva sticle de bere Stejar şi satisfacţia lucrului bine făcut”, a declarat Emanuel Grigorcea, Client Service Director Brands & Bears.
“Stejar este o bere specială, puternică. De aceea am şi ales rugby-ul, un sport care se potriveşte perfect cu poziţionarea mărcii: puternic, dur, dar mereu corect. Suntem mândri că suntem primul brand care investeşte susţinut în comunicarea valorilor acestui sport” – Mihai Bonca, Brand Manager Stejar.
Din partea agenţiei Brands & Bears au intrat în teren pentru acest proiect: Creative Director & Copywriter – Cristina Lambru, Art Director – Andrei Găleată, Junior Copywriter – Toni Bunaiaşu, Head of DTP Departament – Vlad Leonard, BTL & Production Manager – George Turliu, BTL Officer – Maria Chiribău şi Client Service Director – Emanuel Grigorcea.
Din partea Ursus Breweries au marcat: Mihai Bârsan – Group Brand Manger, Mihai Bonca – Brand Manager Stejar, Wojteck Bauman – Vice President Marketing.
Stejar face parte din portofoliul de mărci al URSUS Breweries alături de Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timişoreana, Ciucaş şi Pilsner Urquell.
URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este al doilea producător de bere din România, cu o cotă de piaţă de 24% (conform MEMRB). Compania, cu sediul în Bucureşti, deţine 4 fabrici de bere, în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, şi peste 1 300 de angajaţi.
{mosloadposition user10}