După vizita în premieră naţională de anul trecut, Google revine la Ronewmedia cu un workshop dedicat oamenilor de marcomm, centrat pe instrumentele din Google Display Network şi susţinut de Steffen Ehrhardt.
Aflat pentru a doua oară consecutiv la Ronewmedia, Steffen Ehrhardt – product specialist & project manager, Display Ads, EMEA [Europe, Middle East şi Africa], Google Germany GmbH [Frankfurt], va participa, de asemenea, la Opening Debate-ul de pe 9 noiembrie, The fight for online advertising, alături de invitaţii din companii globale de top şi de lideri ai industriei digitale locale.
Workshop-ul lui Steffen din cadrul Working Day, Planning, Targeting Options and Tools in the Google Display Network, va aduce în prim plan cum se poate obţine un mix de comunicare eficient cu ajutorul instrumentelor de promovare oferite de Google.
Conferinţa internaţională Ronewmedia 5.0 va găzdui, în plus, prezentări şi workshop-uri conduse de profesionişti de la Facebook, Microsoft, Yahoo, Orange – France Telecom Group, Digitas North America – Publics Group; Zarmon Goldman DDB – Tribal DDB Israel; Netlog, Seed Money, VentureConnect, Smart Adserver – Axel Springer Group; şi Kit Digital.
În paralel se va desfăşura expoziţia de înaltă tehnologie RoHiTech şi se vor decerna Premiile RoWebCampaigns, competiţie în care concurează 27 de agenţii care au înscris peste 160 de lucrări de webdesign, Web TV, execuţii şi campanii online.
Cei care doresc să participe la eveniment se pot înregistra ronewmedia.ro, iar noutăţile Ronewmedia 5.0 vor fi prezentate atât pe site, cât şi în conturile de social media, Twitter.com/ronewmedia şi Facebook.com/ronewmedia.