din Kuala Lumpur, ”Shopping Malls 2014”
XPLAIN, unul dintre liderii în marketing digital, specializat în Social Media Marketing, Content & Word of Mouth, își consolidează încă o dată statutul internațional și autoritatea în domeniu. Fondatorul agenției, Stefanos Karagos, este invitat în calitate de guest Keynote Speaker și președinte în cadrul conferinței “Shopping Malls 2014”, care va avea loc pe 9-10 aprilie în Kuala Lumpur, Malaezia.
Expert și inovator în social web, specialist în abordarea strategică a conceptului de Social Business, Stefanos Karagos a fost invitat de organizatorii “Shopping Malls 2014” pentru a prezenta modul în care se poate construi un nou model de business în centrele comerciale prin marketingul experiențial, utilizând social media și terminalele mobile.
În plus, organizatorii evenimentului, în semn de recunoaștere a expertizei sale, l-au invitat de asemenea să preia rolul de președinte în sesiunea de marketing care va avea loc în cea de-a doua zi a evenimentului.
Ca membru activ al Asociației Word of Mouth Marketing (WoMMA), Stefanos este invitat deseori în calitate de keynote speaker în cadrul conferințelor care au loc în întreaga lume, prezentările sale fiind apreciate de specialiști în domeniu, precum Edelman-Michael Brito, și chiar publicate pe blogul Hootsuite. Proiectele inovatoare ale agenției sunt extrem de populare și pe SlideShare, prezentările postate de XPLAIN înscriindu-se în Top 1% al celor mai vizualizate conținuturi la nivel mondial în 2013, și chiar preluate de autoritățile în domeniul Inbound Marketingului, precum Hubspot.
XPLAIN este una dintre cele mai importante Agenții de marketing digital cu o expansiune rapidă pe o varietate de piețe. Lucrând cu clienti locali și internaționali, XPLAIN a fost răsplătită pentru realizările sale cu premii prestigioase, în timp ce colaborarea sa cu Baneasa Shopping City, unul dintre cele mai mari centre comerciale din Europa, situat în București, România, le-a oferit o recunoaștere a cunoștințelor de marketing experiențial pentru centrele comerciale.
Conferința “Shopping Malls 2014” este organizată de Trueventus, agenția asiatică de informare in afaceri cu cea mai rapidă ascensiune. La evenimentul care va stârni cu siguranță interesul internațional, sunt așteptați peste 200 de manageri de top ai celor mai mari centre comerciale din Asia, Australia, SUA și Europa.