Primul concept store Stefanel din România a găzduit cocktail-ul şi prezentarea de modă pentru lansarea colecţiei Toamnă-Iarnă 2011-2012. România este cea de-a treia ţară în care Stefanel inaugurează un concept store, acţiunea reprezentând un pas important pentru prezenţa pe piaţa românească a brandului “made in Italy”. Performanţa şi notorietatea de care se bucură în prezent i-au determinat de dezvoltatorii italieni să îşi dorescă să valorizeze şi să dezvolte piaţa autohtonă.
“Sunt cu adevărat onorat să particip la deschiderea concept store-ului nostru din Bucureşti şi la prezentarea colecţiei.”, a declarat Giuseppe Stefanel, Preşedintele Stefanel SPA. “Fără îndoială, acest moment este o mare provocare pentru noi şi sunt sigur că, astfel, legătura companiei cu această piaţă va deveni din ce în ce mai puternică”.
Brandul Stefanel este prezent pe piaţa din România din 1991, având 10 magazine proprii. Magazinul inaugurat în Piaţa Romană nr. 3 reflectă, însă, noul concept Stefanel proiectat de Sybarite – un studio londonez de arhitectură specializat în crearea spaţiilor dedicate modei. Este structurat pe două etaje, cu o zonă de expunere de 357 m2, destinată atât femeilor, cât şi bărbaţilor şi colecţiilor de accesorii.
Trecutul şi viitorul, modernitatea şi tradiţia se contopesc în arhitectura şi designul interior al locaţiei, creat pentru a pune în evidenţă, prin contururile sale clare, creaţiile vestimentare şi pentru a transmite senzualitate, pozitivism şi armonie: valorile principale ale brandului.
Noul concept store reprezintă un pas înainte în procesul de repoziţionare a companiei. Obiectivul Stefanel este de a ajunge progresiv la 500 de magazine în 30 de ţări din întreaga lume. Procesul de “restilizare” a fost aplicat déjà şi în alte oraşe europene, printre care se numără Hamburg, Munchen, Berlin, Roma, Viena şi Paris. Există în plan mai multe inaugurări, până la sfârşitul acestui an.