Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Stefan Liute si Adriana Liute lanseaza agentia de branding Storience

Astăzi s-a lansat Storience (www.storience.com), agenție de branding fondată în București de Ștefan Liuțe (36 de ani) și de soția sa Adriana Liuțe (30 de ani). Până în iunie 2012, cei doi au format echipa de strategie de brand din cadrul Grapefruit, Ștefan Liuțe fiind unul dintre co-fondatorii acestei agenții.

Adriana Liuțe va îndeplini rolul de Managing Partner, iar Ștefan Liuțe va fi Directorul de Strategie al Storience.

„Prioritățile noastre în perioada următoare sunt deservirea clienților cu care deja am început să lucrăm și formarea unei echipe puternice. Colaborăm deja cu designeri și programatori pentru câteva proiecte din industriile farma și educație. Pe termen scurt și mediu, ne propunem să atragem alături de noi și alți colegi experimentați în design grafic și dezvoltare web, branding și marketing digital”, a declarat Adriana Liuțe.

„Chiar dacă agenția este la început, Adriana și cu mine avem în spate experiența antreprenoriatului și a industriei de branding, la care se adaugă experiențe complementare precum lucrul în multinațională și în presă”, a adăugat Ștefan Liuțe. „E ca un al doilea copil – suntem mai încrezători și avem o experiență bogată, din care am învățat. Vrem să ne concentrăm pe a construi relații cât mai puternice și durabile cu colegii și cu clienții noștri. Nimic altceva nu dă mai multă stabilitate și rezultate mai bune pe termen lung”.

Numele Storience vine din combinarea creativă a cuvintelor englezești „story” și „experience” – ambele ingrediente esențiale în construcția și comunicarea de brand. Sloganul agenției „Red Thread Brands” vorbește despre „firul roșu” al brandurilor, adică de coerența fără de care acestea își dezamăgesc consumatorii, riscându-și reputația și succesul comercial pe termen lung.

Adriana Liuțe are nouă ani de experiență în comunicare atât în agenție (branding), cât și în mediul corporativ (comunicare internă și marketing, la nivel național și european) și în presă (jurnalism de afaceri). A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București în 2004 și are un Master la aceeași facultate. A făcut consultanță de brand și comunicare pentru companii precum Ursus Breweries (Azuga, Stejar, Ciucaș), Lafarge, Dacia Automobile, Renault, Gedeon Richter, NNDKP, E.ON, Alevia, Walmark, ARCA, Sonoro, Zipper.

Ștefan Liuțe are 13 ani de experiență în consultanță de brand și a (re)construit sau comunicat branduri precum Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia Automobile, E.ON, Zarea, Țuca Zbârcea și Asociații, UPC, Connex (Vodafone), Transavia, Heidi, NNDKP, Kober, Walmark, Gedeon Richter, Labormed, Azuga (Ursus Breweries), Lafarge, SIF Banat-Crișana, Velfina, Integrine, Eli Lilly, Delaco, Alevia, Vinexport, Zipper, ARCA, și Sonoro. Este absolvent de medicină și are un Master în Comunicare și Relații Publice de la SNSPA. Ștefan vorbește frecvent la evenimente locale și internaționale și face parte din juriile competițiilor de profil din România și străinătate. În acest an, el a fost primul și singurul român invitat în juriul competiției internaționale de branding Transform Awards de la Londra.

Agenția de branding Storience (www.storience.com) construiește branduri coerente și captivante, așa cum sunt poveștile bune, și le ajută să se exprime în mediile de comunicare tradiționale și digitale.

Bucuresti, 02.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.