Stefan Iarca, Country Manager POSSIBLE Romania este component al juriului Mobifest 2016, marca Evensys. Premiile Mobile Awards ofera recunoastere celor mai creative si inedite aplicatii si campanii din mediul mobile, realizate in Romania, in ultimul an si se vor desfasura in perioada 14-15 aprilie 2016.
“Imi pare bine ca fac parte din aceasta echipa, sunt sigur ca toate proiectele sunt foarte bune si deja sunt best of the best. In plus, mereu am fost de parere ca avem multe de invatat unii de la altii si Mobifest va fi o ocazie excelenta pentru asta in toate ariile mobile marketing”, a declarat Stefan Iarca, Country Manager POSSIBLE Romania.
El s-a alaturat companiei CarnationGroup in 2010 din pozitia de Account Manager, iar din 2012 a ocupat pozitia de Country Manager pentru Romania. Dupa achizitia de catre WPP Stefan Iarca a pastrat aceasta functie si coordoneaza in continuare business-ul local, dar detine si atributii importante in dezvoltarea celui regional. Din 2015 CarnationGroup part of POSSIBLE a definitivat procesul de rebranding, devening POSSIBLE.
Stefan a lucrat pentru clienti locali precum: Accenture, Air France KLM, Carrefour, Delaco , MOL, Opel, Playboy, Reckit Benckiser, Sanofi Aventis dar si pentru clienti regionali sau internationali precum: The Coca Cola Company, Beiersdorf, Mindshare, WWF, Danone. De asemenea, Stefan se ocupa activ de relatia si proiectele pe care agentia le dezvolta pe platforma de CMS Sitecore.
Agentia ofera intregul spectru de servicii digitale: de la strategie si planificare , la creatie, comunicare si visual design, tehnologie si pana la implementare.
POSSIBLE este o forta la nivel mondial digital, fiind o retea de agentii digitale cu 19 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1400 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP. In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Ungaria, Germania, Romania, Rusia.
Proiectele au putut fi inscrise in competitie in perioada 29 februarie – 27 martie 2016. Jurizarea a revenit unui grup format din experti in mobile marketing si persoane din agentii. Aceasta a avut loc in perioada 28 martie – 7 aprilie 2016 si a luat in calcul urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate, insa in aprecierea proiectelor va conta foarte mult si experienta generala oferita de acestea.
Stefan Iarca a jurizat de asemenea trei editii consecutive ale festivalului Webstock.