Pentru al treilea an consecutiv, Stefan Iarca, Country Head CarnationGroup part of POSSIBLE este jurat al festivalului de publicitate Webstock. Aflat in acest an la cea de-a saptea editie, Webstock este un eveniment marca Evensys si se pozitioneaza drept “cea mai mare conferinta de social media din Romania” care reuneste in fiecare an comunitatea online locala.
“Am observat de la an la an o crestere vizibila a calitatii lucrarilor, dar si a numarului de inscrieri. Este un eveniment care evolueaza si se diversifica mereu, ajungand sa rivalizeze cu Internetics, ceea ce ma face sa fiu foarte mandru ca am fost invitat sa fac parte din juriu si in acest an”, a declarat Stefan Iarca, Country Head CarnationGroup part of POSSIBLE.
CarnationGroup part of POSSIBLE detine in portofoliu un premiu III la editia de anul trecut cu campania “Senvis. The D is silent” pentru Delaco (categoria visuals). De altfel , 2014 a fost pana in prezent un an foarte bun pentru agentie pe plan local, care a castigat la Mobile Conference Awards cu site-ul mobil realizat pentru clientul Carrefour (//www.carnationgroup.com/works/carrefour/carrefour-romania-online-e-commerce-services), iar la IAB MIXX Awards 2014 s-a impus in categoria “Direct Response & Lead Generation” cu campania “Scent of a new car”, dezvoltata pentru clientul Opel Romania. Campania a fost realizata impreuna cu Geometry Global (strategie, ATL, project management) si Mediacom (media).
De asemenea, in 2011 CarnationGroup part of POSSIBLE a primit titlul de “Creative Agency of the Year” la WebIT.
Stefan Iarca s-a alaturat companiei CarnationGroup in 2010 din pozitia de Account Manager, iar din 2012 ocupa pozitia de Country Head pentru Romania. Dupa achizitia de catre WPP a pastrat aceasta functie si se ocupa in continuare de business-ul local, dar are si atributii importante in dezvoltarea celui regional. Din aceasta pozitie a lucrat pentru clienti locali precum: Accenture, Air France KLM, Carrefour, Delaco , MOL, Opel, Playboy, Reckit Benckiser, Sanofi Aventis, dar si pentru clienti regionali sau internationali precum: The Coca Cola Company, Beiersdorf, Mindshare, WWF. De asemenea, Stefan se implica si ocupa activ de relatia si proiectele pe care CarnationGroup part of POSSIBLE le dezvolta pe platforma de CMS Sitecore.
Ca si la editiile anterioare, premiile Webstock 2014 se desfasoara pe parcursul a doua etape: preselectia si jurizarea finala. Inscrierile la Webstock Awards s-au desfasurat in perioada 15 iulie – 4 septembrie 2014 si au fost gratuite. Preselectia s-a desfasurat in perioada 5-8 septembrie si a fost realizata de catre un juriu format din bloggeri si specialisti online. Jurizarea efectiva a revenit unui grup format din experti in marketing si persoane din agentii si s-a finalizat pe data de 19 septembrie. Juratii au trebuit sa ia in considerare urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate, insa in aprecierea proiectelor va conta foarte mult si experienta generala oferita de acestea.
Despre CarnationGroup part of POSSIBLE
CarnationGroup part of POSSIBLE este o agentie digitala full-service cu o experienta de peste 16 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Carrefour, Air France KLM, Sanofi – Aventis, MOL, Accenture Services, Delaco, P&G, Coca – Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, Generali, AXA, etc. Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising.
POSSIBLE este o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1300 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP.
In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Olanda, Ungaria, Romania, Rusia, Serbia, Suedia.