Antena 1 a fost aseara opţiunea celor mai mulţi telespectatori în timpul meciului din Europa League, Steaua – FK Ecranas. Peste un milion de telespectatori din mediul urban au fost aproape de Antena 1 în minutul de aur, 21.27, iar postul de televiziune a fost lider absolut pe durata întregii transmisii. De asemenea, pe primul loc în topurile de audienţă la nivelul targetului comercial al Antenei 1 s-au clasat şi Observatoarul dimineţii, Mireasă pentru fiul meu, Observator 13 şi Observatorul de noapte.
Steaua a învins aseară formaţia lituaniană Ekranas cu scorul de 2-0, iar Antena 1 a învins concurenţa pe întreaga durată a confruntării. Postul din Băneasa s-a impus lider absolut de audienţă, atât la nivelul targetului comercial, 15-54 urban, cât şi la nivelul publicului din mediul urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat aseară în intervalul 19.45 -21.33, un rating mediu de 6.9 puncte în randul targetului all urban şi o cotă de piaţă de 19.8%, lăsând pe locul al doilea Pro Tv, care, la nivelul aceluiaşi target a înregistrat audienţe aproape la jumătate – 3.6% rating şi 10.2% share. Locul al treilea i-a revenit unei alte televiziuni din trustul Intact, Antena 3.
În minutul de aur, 21.27, 1.112.000 de telespectatori din mediul urban urmăreau Antena 1, un număr de aproape trei ori mai mare faţă de al acelora care priveau Pro Tv.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 15-54 Urban si all urban
Perioada 23 august 2012