PRO TV a fost din nou lider de audiență
Steaua București a câștigat meciul retur cu Aktobe (actuala campioană din Kazakhstan) cu scorul de 2-1 (4-3 la general).
Înfruntarea pentru calificarea în play-off-ul Champions League a fost transmisă în direct de PRO TV și Voyo.ro și a fost urmărită în minutul de aur de peste 3.2 milioane de români.
PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul publicului urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ratingul mediu fiind de 12.9 puncte de rating în intervalul orar 20:31 – 22:23, iar cota de piaţă de 34.3%. Antena 1 s-a clasat pe locul doi, cu 4.5 puncte de rating şi 12.1% cotă de piaţă, iar Kanal D a avut 1.9 puncte de rating şi 5.1% share. În minutul de aur 22:18, PRO TV a atins un vârf de audienţă de 16.8 puncte de rating și 42.0% cotă de piaţă, față de 3.7 puncte de rating și o cotă de piață de 9.3% înregistrate de Antena 1.
În urma partidei de aseară cu campioana Aktobe, Steaua București s-a calificat în play-off-ul Champions League. Peste 40.000 de suporteri au fost prezenți pe Arena Națională unde au asistat la unul dintre cele mai bune meciuri ale echipei lui Costel Gâlcă din competițiile europene. După meciul de aseară, echipa din Ghencea a stabilit un nou record: este al 11-lea sezon consecutiv când o echipă din România participă în grupele Champions League. Steaua își află adversara din următoarea fază a competiției la tragerea la sorți programată vineri. Aceasta va fi transmisă de Sport.ro, începând cu ora 14:00.