Berea e ca telefonia. Leagă oamenii între ei. Doar că spre deosebire de telefonie, care e un mediator atunci când oamenii nu pot fi împreună fizic, berea îi leagă atunci când ei sunt faţă în faţă.
Propaganda împreună cu European Food lansează campania de repoziţionare a berii Bürger, în urma pitch-ului câştigat de agenţie în luna mai.
Campania, care lansează şi noul slogan – Trăiască Bürger, berea oficială a statului de vorbă! – îşi propune să readucă marca în atenţia publicului într-un mod pertinent, relevant şi în concordanţă cu personalitatea sa.
“În construcţia noii poziţionări am plecat de la un adevăr simplu dar fundamental. Un lucru pe care toată lumea îl ştie dar puţini îl conştientizează. Faptul că statul la bere ajunge să fie de multe ori sinonim cu statul de vorbă”, declară Geanina Mocanu, director de marketing Divizia Bere European Food.
Echipa de creaţie completează: “Când spui ‘hai să bem o bere’, de fapt spui ‘hai să mai stăm şi noi de vorbă. Şi să bem o bere’. Ne-am dat seama că asta e primul adevăr al berii. Când curge berea, curge şi discuţia. Iar analogia dintre bere şi telefonie a creat o cale naturală către execuţiile mesajului.”
Campania include un spot TV, spoturi radio, outdoor, internet, materiale POSM, materiale pentru retailer-i şi activităţi BTL.
Burger doza
Burger pet
Burger sticla
“Am încercat să găsim mai degrabă o platformă de comunicare decât un mesaj nou. Strategic, am vrut o idee care să respecte produsul şi care să fie adevarată, să aibă valoare revelatorie. Iar creativ vorbind, am căutat o perspectivă proaspată şi care să poată fi declinată pe o perioadă mai lungă de timp. Am vrea ca “statul de vorbă”, comunicarea, să devină încet încet teritoriul de brand exclusiv al Bürger la fel cum atunci când vine vorba de maşini, siguranţa e aproape sinonimă cu Volvo”, explică Simina Leotescu, Head of Strategic Planning Propaganda.
“Într-o categorie extrem de competitiva şi de activă, cum este cea a berii, în care brandurile existente au confiscat câte un teritoriu, am venit cu o abordare care pe termen mediu – lung ne va ajuta să repunem Bürger în poziţia deţinută imediat după lansare. Planurile sunt mari şi aşteptările la fel, dar sunt încrezator că vom reuşi”, declară Adrian Ţuluca – Director General Propaganda.
Bürger este un brand românesc, lansat în 2003 şi care se adresează segmentului mainstream . Alături de Servus, face parte din portofoliul de beri al European Food , unul dintre principalii jucători ai pieţei FMCG din România.
Echipa European Food România:
Geanina Mocanu – Director marketing Divizia Bere
Badea Cristian – Brand Manager
Horaţiu Cosma – Director Marketing
Echipa Propaganda:
Andrei Tripşa – Creative Director
Costin Milu – Head of Copy
Tudor Pascanu – Senior Copywriter
Vlad Tomei – Copywriter
Bogdan Moraru – Senior Art Director
Marcela Moldovan – Senior Art Director / AV Producer
Simina Leotescu – Head of Strategic Planning
Mădălina Oanţă – Client Service Director
Sonia Vlad – Account Director
Mihaela Giurcă – Account Manager
Claudia Nicolae – Account Executive
Svetlana Burlacu – Media Director
Florin Ciorica – Media Buyer
Ioana Giosan – New Media Supervisor
Casa de producţie: Mandragora (montaj sceneta) si Trilogy (pouring shot)
Regizor: Cristi Puiu
Regizor & DOP (pouring shot): Jordi Rexach
Beer stylist: Codruţ Mendea
{mosloadposition user10}