- Participarea în acceleratoarele de business contribuie la pregătirea Footprints AI pentru scalarea globală
- Programele de accelerare durează 3 luni și presupun o serie de întâlniri cu investitori, cu potențiali clienți și cu parteneri strategici pentru piețele țintă
Plug and Play a investit, anul trecut, în 247 de companii și a contribuit la dezvoltarea a peste 2.400 de business-uri
București, 24 aprilie 2023 – Footprints AI, companie românească ce operează una dintre cele mai avansate platforme de Retail Media din lume, a fost selectată în două dintre cele mai importante acceleratoare de business din lume: Plug and Play, din SUA și Particle X, din Hong Kong.
Plug and Play, cu sediul în Silicon Valley, este cel mai mare accelerator de business din lume și principala platformă de inovare care conectează, într-un ecosistem dinamic, peste 50.000 de startup-uri, peste 500 de corporații din întreaga lume și sute de firme de venture capital, universități și agenții guvernamentale. Footprints AI a fost selectată, din câteva sute de startup-uri înscrise, și va trece printr-un program de accelerare, alături de alte 145 de companii finaliste, din 16 țări. Anul trecut, Plug and Play a investit în 247 de companii și a contribuit la dezvoltarea a peste 2.400 de business-uri.
Particle X are sediul în Hong Kong și este unul dintre cele mai importante acceleratoare de business din Asia, axat pe creșterea startup-urilor din tehnologie. Combinând rețeaua, capitalul și resursele de cercetare, Particle X accelerează ritmul inovației tehnologice și asistă startup-urile aflate în stadiu incipient să profite de oportunitățile de business din Asia. Footprints AI a fost selectată în rândul celor 4 finaliști în programul Particle X Urbantech Global Challenge (PUGC), din 180 de companii, din 33 de țări.
„Programele de dezvoltare de business în care suntem incluși ne permit să adresăm mai rapid și sigur piețele pe care ne-am propus să ne extindem, în cazul de față, SUA și Asia, și ne oferă posibilitatea de a accelera dezvoltarea companiei. Participarea în două dintre cele mai mari acceleratoare ne facilitează, simultan, expunerea la potențiali investitori și clienți, care fac deja parte din ecosistemele Plug and Play și Particle X, și ne va ajuta, atât din punctul de vedere al scalabilității businessului, cât și al optimizării strategiei de go to market, cu un knowledge mai bun de pe piețele țintă.
Ne pregătim pentru un challenge serios, care ne va face mai puternici și mai pregătiți pentru scalarea globală”, spune Dan Marc, fondator Footprints AI, menționând că selectarea în aceste programe validează potențialul platformei și tehnologia unică de AI a Footprints la standardele cele mai înalte ce pot fi întâlnite la nivel global.
Footprints AI s-a înscris în cele două acceleratoare în luna octombrie a anului trecut. Au urmat interviurile de pre-calificare, după care etapa de calificare cu evaluare pe multiple criterii: tehnologie, echipă, viziune, scalabilitate, rentabilitate etc.
Programele de accelerare durează 3 luni și presupun o serie de întâlniri, cele mai multe față în față, cu investitori, cu potențiali clienți și cu parteneri strategici pentru piețele țintă. Colaborarea cu ambele programe va continua după cele 3 luni, prin fructificarea oportunităților, fără un termen limită, mai ales în cazul unor decizii viitoare de investiții.
Footprints AI a bugetat investiții de peste 1 milion de euro pentru dezvoltare, în 2023 și, în plus, se pregătește pentru deschiderea celei de-a doua runde de finanțare, în vară. Această etapă de investiții se concentrează pe automatizarea inteligentă, cu ajutorul AI, ce poate fi implementată la scară largă, însă cu relevanță la nivelul fiecărui magazin, centru comercial sau mall în parte.
Footprints AI este singura soluție software disponibilă pe piață care reușește să facă legătura dintre comportamentul de cumpărare offline și profilul online al consumatorilor. Astfel, Footprints AI le oferă brandurilor posibilitatea de a livra mesaje publicitare către audiențe, pe baza comportamentului prezis de cumpărare din offline al consumatorilor, și atribuie impactul pe care investițiile în promovare îl au în creșterea vânzărilor din spațiile de comerț offline.