Startup-ul românesc fenix.eco își extinde activitatea și pe segmentul B2B și anunță un prim parteneriat cu BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala București. Fenix.eco a lansat primul magazin online destinat consumatorilor finali – B2C – (www.fenix.eco) în luna aprilie.
În prezent, are în portofoliu peste 20 de modele recondiționate de smartphone-uri Apple, Samsung, Sony și Huawei dedicate companiilor, la prețuri cu până la 50% mai mici decât unele noi. Pe lângă aparatul recondiționat, telefoanele fenix.eco dispun de accesorii noi și beneficiază de o garanție de 12 luni.
„Am intrat cu succes pe piața smartphone-urilor în urmă cu opt luni. Acum intenționăm să duplicăm succesul de care am avut parte pe segmentul B2C, în zona B2B. Din cauza impactului economic al COVID-19, multe companii încearcă în prezent să-și optimizeze cheltuielile. Smartphone-urile noastre recondiționate au un aspect impecabil și se află într-o stare perfectă de funcționare, la un preț mult mai mic comparativ cu unele noi. Potrivit producătorului HMD Global, 91% dintre companiile europene consideră că prețul este un factor important atunci când achiziționează smartphone-uri pentru angajații lor. Prin urmare, cred că fenix.eco va deveni rapid soluția optimă pentru un număr tot mai mare de IMM-uri și cumpărători din zona corporate”, a declarat Grégoire Vigroux, Serial Entrepreneur & Business Angel.
Fenix.eco vizează companiile care doresc să ofere angajaților lor cele mai bune mărci de smartphone-uri la un cost accesibil. În prezent, Apple reprezintă 75% din vânzările fenix.eco, iar iPhone 8 este bestseller-ul companiei. Magazinul online dispune de o secțiune B2B, www.fenix.eco/B2B, unde cumpărătorii corporate pot plasa comenzi și obține reduceri, pe baza volumelor comandate.
BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala București este primul partener corporate al fenix.eco pe acest segment. „Mai mult decât un model de business sustenabil, o parte fundamentală a ADN-ului nostru o reprezintă și susținerea activă a unor inițiative care promovează responsabilitatea față de mediul înconjurător. Întâmpinăm cu mare entuziasm fiecare prilej prin care întâlnim oameni vizionari, determinați să genereze un impact pozitiv pentru un viitor mai bun, așa cum este start-upul fenix.eco. Cred cu tărie în potențialul pe care un model de afaceri precum cel de economie colaborativă îl are pentru a genera un comportament sustenabil de consum colectiv. Am ales să folosim telefoane vechi recondiționate în locul achiziționării unora noi, deoarece astfel putem contribui la reducerea producției de produse poluante”, spune Miruna Senciuc, CEO BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala București.
Grégoire Vigroux concluzionează: „Din ce în ce mai multe companii sunt de părere că trecerea la o economie circulară nu are implicații doar la nivel economic, ci și pentru mediul înconjurător. Potrivit Recommerce, procesul de fabricare a unui smartphone generează 56 kg de CO2 și necesită 44 kg materie primă. Acest aspect reprezintă argumentul pentru care fenix.eco poate fi o soluție dezirabilă pentru companiile care doresc să își optimizeze costurile, dar să aibă și un impact pozitiv asupra mediului.”