Brunch, aplicația de colaborare și gestionare a feedback-ului pe website-uri live, țintește o nouă rundă de finanțare. Fondatorii doresc să ridice 285.000 de euro, la o evaluare de 2.300.000 de euro, printr-o campanie de finanțare pe SeedBlink. Oportunitatea de investiție va fi deschisă începând de mâine, pe 30 septembrie 2021.
Brunch, platformă de colaborare internațională care ajută specialiștii din mediul digital să gestioneze mai bine feedback-ul în procesele de creare de website-uri, se pregătește pentru următorul pas în direcția scalării locale și internaționale.
După ce în iunie 2021, fondatorii Brunch au anunțat o primă rundă din partea Ulpia Ventures, în valoare de €250.000, startup-ul Marketing Tech lansează o invitație pentru investitorii retail, ticketul minim fiind de €2.500.
Cei €285.000 pe care startup-ul vrea să îi ridice cu ajutorul platformei de crowdfunding în următoarea lună, vor fi folosiți pentru dezvoltarea de noi caracteristici, pentru promovare pe plan local și internațional și pentru a atrage un număr exponențial mai mare de utilizatori. Runda este condusă de Mihai Ivașcu și Ulpia Ventures, care se implică din nou, validând încă o dată potențialul global al acestei soluții.
”Vedem potențialul real al Brunch de a influența modul în care lucrează oamenii de marketing și dezvoltatorii de website-uri, așa că decizia de a conduce o nouă rundă de finanțare a venit natural pentru noi. La Ulpia, suntem dedicați misiunii noastre de a ajuta startup-urile cu care lucrăm să crească și să se extindă internațional și ne bucurăm să lucrăm cu Andrei, Răzvan și întreaga echipă Brunch la un produs care optimizează procesele de colaborare și feedback prin tehnologie.” – Mihai Ivașcu, fondator Ulpia Ventures
Lansată anul acesta, platforma Brunch permite adăugarea de comentarii direct în website, modificarea conținutului și a stilului unui website, o mai ușoară colaborare prin adăugarea unui număr nelimitat de contributori. Experiența de colaborare live se mută astfel în online pentru agențiile/specialiștii în digital și clienții lor, reducând timpul și efortul necesar pentru a gestiona feedback-ul pe website-uri live.
În plus, echipa Brunch a lansat și o extensie Chrome a aplicației, precum și integrări cu diferite alte instrumente online, precum Zapier.
”Această rundă succesivă, venită la puțin timp după ce am anunțat finanțarea primită din partea Ulpia Ventures, ne dă încrederea că produsul pe care îl construim răspunde unei nevoi reale din piață, așa cum am observat-o și noi. Am pornit Brunch din dorința de a ajuta, iar misiunea noastră este să venim în întâmpinarea acelor specialiști care, precum noi, își doresc să economisească timp și să lucreze mai eficient când colaborează pentru crearea de website-uri. Listarea pe SeedBlink înseamnă nu doar o nouă creștere financiară, ci și acces la profesioniști care ne susțin în dezvoltarea sustenabilă a Brunch.”, Andrei Stoica, CEO Brunch.
Aplicația se adresează specialiștilor în marketing și web design, agențiilor și freelancerilor, cărora le pune la dispoziție 3 planuri: gratuit, freelancer (19 dolari/lună) și business (79 dolari/lună).
“În condițiile în care munca la distanță a devenit o obișnuință în viața companiilor, iar rolul echipelor distribuite geografic este așteptat să crească în anii următori, soluțiile care permit o colaborare eficientă sunt o necesitate. Oferim investitorilor oportunitatea de a investi într-un startup SaaS de Marketing Tech, care creează o punte de legătură între profesioniștii din digital marketing. Fondatorii, cu experiență în domeniul căruia se adresează și cu ambiția de a crea o soluție globală, au primit deja suportul unui business angel cu expunere internațională puternică” a declarat Andrei Dudoiu, Managing Partner, SeedBlink.