Startarium, cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum, lansată în 2016 de Impact Hub Bucharest și ING, anunță astăzi programul RE:BUILD, prin care va susține 150 de antreprenori români să-și crească afacerile în noul context. Structurat pe 3 piloni principali: consultanță, mentorat și resurse, programul de 5 luni aduce împreună peste 40 de specialiști și companii care vor contribui la dezvoltarea sustenabilă a afacerilor locale.
Apărut din înțelegerea obstacolelor pe care le întâmpină antreprenorii acum și din dorința de a oferi claritate strategică și de a crea impact prin parteneriate puternice, Startarium RE:BUILD adresează principalele nevoi ale business-urilor românești în această perioadă.
Programul este structurat pe 3 piloni principali: consultanță, mentorat și resurse, se desfășoară din noiembrie 2020 până în martie 2021, este 100% gratuit și este deschis pentru 150 de participanți.
„Am construit Startarium acum aproape 5 ani alături de Impact Hub, din dorința de a le fi alături antreprenorilor curajoși, care reușesc să pună lucrurile în mișcare, crescând afaceri de succes.
Startarium RE:BUILD completează platforma și instrumentele educaționale existente, punând la dispoziție metode și soluții noi, gândite și construite astfel încât să îi ajute pe antreprenori să capitalizeze oportunitățile care apar în momentele de criză.” – Silvia Mihăilescu, Director de Marketing, Comunicare și CSR, ING Bank România.
”Startarium RE:BUILD este fidel misiunii Startarium de a fi un punct stabil pentru antreprenori și de a le fi alături pe drumul lor spre succes. Programul pe care îl lansăm astăzi are un scop mult mai ambițios decât simpla supraviețuire a afacerilor: suntem un partener care le pune la dispoziție toate resursele de care au nevoie pentru a se dezvolta, pentru a se reconstrui, dar care îi și responsabilizează pe participanți să se implice și să acționeze acum, oricât de incert ar părea viitorul.” a spus Adina Crețu, Project Manager Startarium.
Cei 3 piloni Startarium RE:BUILD
Programul de consultanță este organizat în 2 serii de câte 50 de participanți, începând cu luna noiembrie și oferă acces startup-urilor selectate la peste 40 de specialiști, în cadrul mai multor webinarii, sesiuni de consultanță publice și private, mentorat și sesiuni de peer-sharing. Înscrierile pentru prima serie de consultanță sunt deschise de astăzi, aici.
Cele 3 direcții principale ale acestui pilon sunt menite să contribuie la redefinirea sau optimizarea proceselor și a modelului de business:
- RE:INVENTARE – sesiuni de Consultanță strategică, pentru antreprenori care trebuie să reînceapă de la zero
- RE:ORGANIZARE – sesiuni de Consultanță operațională, pentru antreprenori care au nevoie de claritate și de noi aliați
- RE:ALIMENTARE – sesiuni de Consultanță financiară, pentru antreprenori care vor să își crească sau să își stabilizeze afacerea.
Programul de mentorat sprijină RE:CALIBRAREA afacerilor, prin conectarea cu antreprenori mai experimentați, care au depășit deja o criză, în cadrul unui webinar, al unor sesiuni 1:1 și de peer-sharing.
Printre consultanții și mentorii care au acceptat invitația Startarium de a se implica în programul RE:BUILD se numără: Diana Stafie, Foresight Strategist – Future Station; Remus Gogu, Innovation Coach – ING Bank; Tudor Juravlea, Co-fondator – Design Thinking Society; Oana Craioveanu, Managing Partner – Impact Hub Bucharest; Ovidiu Toader, Business coach and advisor; Vlad Craioveanu, Managing Partner – Impact Hub Bucharest; Csibi Magor, Head of Leadership and Organizational Culture Practice – Trend Consult Group; Lucian Grămescu, Head of Operation and Logistics – RGT Cycling; Mihai Moghior, Managing Partner Europe – GRI; Șerban Vasiliu, Human Capital Financial Expert – The World Bank; Nicoleta Pițur, Micro Network Manager – ING Bank; Adina Tarnovețchi, Coordonator Regional IMM – ING Bank; Iulian Cîrciumaru, Managing Partner – V7 Capital; Mirela Bucovicean, Fondatoare – Molecule F; Dan Ștefan, Co-fondator – Autonom; Cosmin Alexandru, Partner – Wanted Transformation; Andrei Roșca, Change Strategist – 0+(zeroplus); Sergiu Neguț, Co-Fondator, EVP – Fintech OS.
Pachetele de resurse în valoare de peste 100.000 de euro urmăresc RE:ECHIPAREA antreprenorilor cu servicii și instrumente, de care au nevoie pentru a continua să își dezvolte afacerile.
Pachetele de resurse pentru RE:ECHIPARE sunt accelerate de Google și vor aduce împreună, din ianuarie 2021, zeci de instrumente tehnologice cheie de la renumiți furnizori locali și globali, subvenționate 100% de Startarium și parteneri.
Pentru cine este?
Startarium RE:BUILD va susține 150 de antreprenori și startup-uri care fie sunt în stadiu operațional – au clienți și vânzări și vor să revină pe creștere- fie al căror model de business a devenit invalid în noua realitate, dar care sunt motivați să inoveze.
Calendar
Cele 3 mari componente ale Startarium RE:BUILD se desfășoară în perioada noiembrie – martie, astfel:
- 12, 19 și 26 noiembrie – 3 sesiuni publice deschise tuturor, despre care găsești detalii aici
- 9 noiembrie-11 ianuarie – prima serie de consultanță, la care te poți înscrie aici
- 30 noiembrie-februarie – a doua serie de consultanță
- 25 ianuarie-18 aprilie – sesiuni de mentorat 1:1
- Începând cu 9 noiembrie – pre-înscrieri pentru pachetele de resurse
Mai multe detalii despre calendarul programului sunt disponibile aici.
Cum te înscrii?
Înscrierile la programul de Consultanță sunt deschise în perioada 9-30 noiembrie. Echipele de consultanți vor selecta 50 de participanți pentru Seria 1, pe care Startarium îi va anunța pe 2 decembrie. Înscrie-te gratuit aici.
Înscrierile în programul de Mentorat au loc în același timp cu cele pentru Consultanță, însă numai 20 din cei 100 de antreprenori selectați pentru consultanță vor beneficia de acest pachet.
Pre-înscrierile pentru pachetul de resurse sunt deschise tot din 9 noiembrie și le oferă antreprenorilor oportunitatea de a afla primii când se deschid înscrierile oficiale în ianuarie.