50 de antreprenori pot beneficia de pachete de resurse și servicii în valoare de peste 150.000 de euro pentru a-și crește afacerile
Startarium, platforma lansată de Impact Hub Bucharest și ING, dă startul celei de-a doua etape a programului de creștere și reinventare a afacerilor românești, RE:BUILD.
Cea de-a doua serie a programului oferă 50 de pachete subvenționate în valoare de peste 150.000 de euro și continuă seriile de consultanță și mentorat. Pachetele subvenționate includ servicii și resurse pentru antreprenori, accelerate de Google.
Startarium RE:BUILD a apărut din dorința de a susține, 100% gratuit, 150 de afaceri românești nu doar să supraviețuiască în noul context, ci și să se dezvolte sustenabil.
Construit pe 3 piloni principali, programul a debutat cu etapele de consultanță și mentorat, la care au fost selectați să participe 43 de antreprenori români. Cei care au participat în prima serie au declarat că programul i-a ajutat să obțină răspunsuri și perspective noi, să dobândească mai multă claritate în procese, să ia decizii mai bune și să își lărgească rețeaua de contacte.
RE:BUILD oferă sesiuni gratuite de consultanță și mentorat pentru încă 50 de antreprenori și continuă acum cu cea de-a treia intervenție-suport, RE:ECHIPAREA antreprenorilor cu resurse și servicii-cheie subvenționate de parteneri locali și internaționali.
Resurse în valoare de peste 150.000 EUR oferite de Impact Hub si ING, accelerate de Google
Pachetele de resurse din programul de RE:ECHIPARE sunt oferite de Impact Hub și ING antreprenorilor din Startarium, cu sprijinul Google. Cele 50 de pachete, în valoare totală de peste 150.000 de euro, sunt 100% subvenționate și sunt construite pornind de la 4 tipuri de nevoi:
- HR – pentru antreprenorii care trebuie să își redefinească și organizeze echipele, cele 10 pachete HR disponibile conțin servicii de recrutare oferite de Jobful și instrumentul de team management Mirro
- Contabilitate – cele 20 de pachete au rolul de a ajuta antreprenorii să depășească obstacolele ce țin de facturare, management financiar și contabilitate. Parteneri: Keez & SmartBill
- Marketing – resursele oferite în cadrul celor 15 pachete de marketing disponibile vor contribui la o mai bună promovare, poziționare, comunicare și organizare a eforturilor de marketing a beneficiarilor. Parteneri: Planable, Google Ads, Neticle, Zitec
- E-commerce – pentru a susține dezvoltarea magazinelor online, Startarium oferă 5 pachete de resurse, în parteneriat cu Content Speed, SmartBill, Innoship, 2Performant.
În plus, cea mai buna aplicație va primi și un pachet BONUS – Pachetul MARKETING PLUS, constând în:
- credite Google Ads în valoare de 5.000 EUR
- 6 luni de abonament la servicii de digital advertising oferite de Zitec
- 6 luni de abonament la Planable, instrumentul de social media management
- 3 luni de abonament la Neticle, pentru servicii de monitorizare de presă și digital media.
”Am creat și crescut Startarium de-a lungul anilor alături de Impact Hub, cu misiunea de a sprijini antreprenorii la început de drum. Iar RE:BUILD este încă una dintre inițiativele Startarium desfășurate în ultimii cinci ani care și-au dovedit utilitatea, reacțiile antreprenorilor și specialiștilor din prima serie arătându-ne că acest program este extrem de relevant și că faza a doua va fi mai mult decât binevenită. Cu ajutorul programului global de sprijin al grupului ING, Build Back Better, și a noilor parteneri Startarium, reușim să completăm sprijinul atât prin resurse educative, cât și financiare.” a declarat Silvia Mihăilescu, Director de Marketing, Comunicare și CSR, ING Bank România.
“Ne bucurăm să putem contribui în a oferi antreprenorilor locali acces la resursele educaționale și instrumentele necesare pentru a-și crește afacerea în mediul digital. Prezența online, instrumentele pentru productivitate și colaborare, dar și promovarea și creșterea vizibilității produselor și serviciilor pe care ei le oferă sunt deosebit de importante pentru o dezvoltare sustenabilă a afacerii.” a spus Dan Oros, Head of Marketing Google.
Mai multe detalii despre eligibilitate și înscriere sunt disponibile aici: https://startarium.ro/articol/pachete-rebuild.
O nouă serie de consultanță
Pe lângă pachetele de resurse, Startarium deschide și o nouă serie de sesiuni gratuite de consultanță și mentorat, desfășurate pe parcursul a 4 săptămâni, pentru 50 de antreprenori hotărâți să se reinventeze.
Participanții selectați vor lucra cu echipe dedicate de câte 2 consultanți de business și vor trece printr-o ședință de lucru de grup, 1 ședință individuală, 1 ședință de peer sharing, webinarii și întâlniri de mentorat.
Consultanții alături de care vor lucra antreprenorii selectați în program: Diana Stafie (Future Station), Remus Gogu (ING Bank), Tudor Juravlea (Design Thinking Society), Oana Craioveanu (Impact Hub Bucharest), Adina Crețu (Startarium), Ovidiu Toader, Business coach & advisor, Vlad Craioveanu (Impact Hub Bucharest), Lucian Grămescu (RGT Cycling), Mihai Moghior (GRI), Csibi Magor (Trend Consult Group), Șerban Vasiliu (The World Bank), Nicoleta Pițur (ING Bank), Adina Tarnovețchi (ING Bank).
Cum te înscrii?
Înscrierile pentru pachetele gratuite de resurse sunt deschise până pe 15 februarie, ora 11:00 dimineața și se realizează prin completarea acestui formular.
Etapa de RE:ECHIPARE este dedicată antreprenorilor cu afaceri mai vechi de 1 an, care pot demonstra că afacerile lor erau pe un trend ascendent înainte de pandemie.
Înscrierile pentru cea de-a doua etapă de consultanță sunt deschise antreprenorilor cu afaceri înființate înainte de 1 ianuarie 2020, în creștere înainte de pandemie, inclusiv celor care aplică și pentru pachetele de resurse. Startarium pune la dispoziție 50 de locuri, iar deadline-ul pentru completarea formularului de aplicare este 1 februarie 2021, ora 11:00 dimineața.