Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Start înscrieri Școala ADC – ediția a XII-a

Absolventi Scoala ADC 2019

Ne pregătim pentru cea de-a XII-a ediție a Școlii ADC și dăm startul unei noi perioade de înscrieri între 23 septembrie și 20 octombrie.

Industria publicității așteaptă următoarea generație de tineri dornici să își prezinte ideile inovatoare și să afle de la cei mai renumiți directori români de creație care sunt criteriile prin care o idee poate fi și creativă, dar mai ales relevantă briefului.

Înscrierile se fac online, pe www.scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Nota finală a testului de admitere se calculează astfel: 60% creativitatea, 20% execuția și 30% relevanța pentru brief. Participarea la concursul de admitere este gratuită, iar pentru a urma cursurile Şcolii ADC*RO, studenţii admişi vor avea de achitat o taxă de 600 de euro.

De asemenea, participanții care doresc să urmeze cursurile Școlii trebuie să aibă maximum 1 an de experiență profesională în domeniul publicității.

Absolventi Scoala ADC 2019

Școala ADC se desfășoară în perioada ianuarie – aprilie 2020 și cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate din țară. La final de Școală, cursanții își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, unde primii 10 cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.

Cursantului cu cel mai convingător portofoliu, clasat pe primul loc la finalul Școlii ADC, i se va acorda Bursa Ionuț Popesu, în valoare de 600 de euro – înființată de ADC România, în amintirea lui Ionuț Popescu, art director și fotograf, care și-a pierdut viața în urma incendiului de la Colectiv. Bursa constă astfel în returnarea taxei de participare.

Printre tutorii care aşteaptǎ sǎ pregǎteascǎ noua generaţie de studenţi se aflǎ: Adrian Preda – Creative Director Friends\TBWA, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Cătălin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun, Claudiu Dobriță – Creative Director McCann PR, Laura Nedelschi – Independent Creative Director, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Radu Pilat – Managing Partner Heist Industries, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising şi Ştefan Vasilachi – Creative Director DDB România.

Începând cu anul 2016, parte a Școlii ADC este și Olimpiadul – un modul extra, desfășurat în același timp cu tutoratele și cursurile Școlii ADC, care pregătește cursanții pentru participarea la festivalurile internaționale, în categoriile dedicate studenților și juniorilor. Modulul Olimpiad a adunat în cei 3 ani 15 echipe, 4 cazuri înscrise la Young Fibra, premiate cu un Gold și un Silver și 17 cazuri înscrise la Future Lions, premiate cu 2 nominalizări.

În 2018 Școala ADC*RO a împlinit 10 ani cu 10 ediţii, cu peste 600 de absolvenţi și un procent de 50% dintre ei angajați în domeniu.

Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute. Înscrierile acestui an au loc până pe 20 octombrie.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.