International Advertising Association România (IAA România) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) anunță deschiderea perioadei de înscrieri pentru cea de-a zecea ediție a Romanian EFFIE Awards 2013. Înscrierile se vor putea face în perioada 26 martie – 27 mai.
„Romanian EFFIE Awards a ajuns la 10 ani. Este probabil cea mai prestigioasă competiţie a industriei de marketing şi comunicare, premiind eficienţa în comunicare. Festivalul s-a impus an de an prin rigoarea dată de formatul internaţional şi de calitatea juriului. Ne dorim ca în 2013 să avem o ediţie cu un record de participare şi cu campanii premiate care să se alăture cu mândrie galeriei câştigătorilor EFFIE la nivel internaţional”, declară Teodora Popescu Bîrlan, Director Comunicare Procter&Gamble Balkans şi Preşedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013.
Pentru a celebra eforturile de comunicare și rezultatele excepționale obținute indiferent de media folosite, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii în competiție și a reorganizat și redefinit o parte din categoriile deja existente.
Competiţia Romanian EFFIE Awards 2013 este acum structurată în 28 de categorii de concurs (cu 6 mai multe decât în 2012), în care pot înscrie lucrări agenţii de publicitate, companii, agenţii de market research sau alte entităţi care au realizat campanii de comunicare. Documentele de participare pot fi descărcate de pe site-ul oficial al festivalului, www.effie.ro.
Noutăți 2013
1. Categorii noi:
"Brand experience", "GoodWorks EFFIE – Brands (CSR)" și "GoodWorks EFFIE – Non – Profit", "Media Innovation", "Single Media Company Activation" și "Digitally Led Campaigns" și categoria "Business to Business".
2. Modificări la categoriile existente:
· "Food products I" a fost redenumită "Packaged Food" și "Food products II" a devenit "Snacks, confectionery and deserts";
· Categoria "Non Food Products" a fost împărțită în "Personal Care Products & Services" și "Household Supplies & Services";
· "Alcoholic Beverages" este acum împărțită în: "Alcoholic beverages – Beers" și "Alcoholic beverages – Others";
· "Media & Entertainment" a fost redefinită, astfel încât vor putea participa aici şi campaniile pentru brandurile providerilor de servicii de televiziune;
· "Pharmaceuticals" a fost redenumită "Healthcare products & Services" și include și campaniile pentru suplimente alimentare și servicii medicale.
3. Definiţia categoriei de "Shopper Marketing" a fost actualizată şi înscrierile în această categorie se fac prin completarea unui nou formular de participare, diferit de "Brief of Effectiveness".
4. Toate lucrările premiate cu aur (Gold EFFIE) pot concura pentru câştigarea trofeului Grand EFFIE 2013, cu condiţia de a fi demonstrat impactul avut asupra comportamentului consumatorilor, cu excepția câștigătorilor de Gold EFFIE în categoria "Sustained Success".
Pentru mai multe detalii și sfaturi pentru înscrierea în competiție, Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2013 îi invită pe cei interesați la Seminarul "How to win an EFFIE", care va avea loc marți, 2 aprilie, începând cu orele 10:00, la sediul IAA România. Participarea la seminar este gratuită şi trebuie confirmată printr-un email trimis la adresa teodora.calin[at]institute.ro.
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.
Lista câștigătorilor Romanian EFFIE Awards 2012 este disponibilă pe www.effie.ro.
CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2013
Seminarul “How to win an EFFIE”: 2 aprilie
Perioada de înscrieri: 26 martie – 27 mai
Primul deadline: 29 aprilie 2013
Al doilea deadline: 10 mai 2013
Ultimul deadline: 27 mai 2013