Clienții hypermarketurilor pot testa primul pian care te servește cu bere și primul raft muzical
În perioada 29 septembrie – 8 noiembrie, Staropramen, berea care a cerut mai mult de la gust, îi îndeamnă pe clienții hypermarketurilor Carrefour, Cora și Auchan să încerce o nouă experiență de shopping, pe acordurile muzicii piano bar-ului și raftului muzical Staropramen.
Pentru că fac parte din rutina noastră zilnică sau săptămânală și pentru că, de cele mai multe ori, cumpărăturile presupun liste, planificare, decizii, trafic sau aglomerație, Staropramen își propune să arate că, prin intermediul muzicii, majoritatea experiențelor și contextelor pot fi transformate, fără prea mult efort, în unele plăcute și relaxante, de care să ne putem bucura.
Video campanie:
„Dacă în ultimii 2 ani, Staropramen a fost unul dintre principalii parteneri ai marilor evenimente culturale, arătând că este berea destinată celor care au cerut mai mult de la gust, cărora le face plăcere să o savureze alături de o carte, o muzica, o piesă de teatru sau un film de calitate, anul acesta, pentru campania de modern trade, ne-am propus să aducem o parte din experiența de la festivaluri – de ce nu? – în mijlocul cumpărăturilor. Și pentru că experiența Staropramen începe încă din magazine, am așezat muzica de jazz la raft și pianul pe culoarele magazinelor, în întâmpinarea unei atitudini cât mai destinse a clienților. Sperăm ca sesiunea de shopping să fie astfel mai plăcută și așteptăm cu nerăbdare să vedem reacțiile consumatorilor”, a declarat Teodora Agafiței, brand manager Staropramen.
Campania neconvențională, desfășurată în București și în mai multe orașe din țară, va oferi celor aflați la cumpărături în magazinele selecționate, experiențe muzicale inedite, prin intermediul piano bar-urilor și rafturilor muzicale inovatoare. Astfel, în urma interpretării unor melodii celebre, sub direcționarea clapelor luminoase ale pianului, artiștii amatori vor putea savura gustul cu personalitate al berii Staropramen ce va curge în pahare direct din dozatorul pianului.
Totodată, în magazine selecționate Carrefour și Cora, o manetă similară unei cutiuțe muzicale va fi amplasată la capătul raftului iar aceasta, odată activată, va genera mișcarea liniară a unei penițe speciale. Penița va atinge rând pe rând sticlele Staropramen așezate pe raft, compunând astfel o melodie anume: un mix neconvențional între sunetul autentic produs de atingerea ușoară a sticlei și ritmuri de jazz.
“Staropramen este berea care a apărut din dorința cuiva de a face lucrurile altfel, creând astfel o tradiție de 150 de ani de măiestrie în prepararea berii. E, la drept vorbind, berea care a cerut mai mult de la gust și, implicit, brandul care continuă să ceară mai mult de la gustul experiențelor din jur. Ei bine, o bere atât de exigentă cu sine, nu poate decât să ofere experiențe inedite celor care o preferă iar pianul și raftul muzical reușesc să ducă experiența Staropramen la un nou nivel, de data aceasta în retail”, a declarat Claudiu Dobriță, Creative Director FCB Bucharest.
«Să lucrezi pe un brand ca Staropramen și să ai constant șansa de a vorbi cu un public educat, care poate aprecia gustul și calitatea unei beri, este deopotrivă un avantaj și o plăcere. Și exact această plăcere cu care noi gândim fiecare proiect special o regăsim și pe chipul consumatorilor noștri, de fiecare dată când îi surprindem cu ceva nou. Pe noi ne-a încântat să ne punem ideile în practică în cadrul acestui proiect. Pe ei, consumatorii, sperăm să îi încânte pur și simplu.» a adăugat Andreea Golban, Senior Copywriter FCB Bucharest.
Cei care își vor încerca talentul muzical și care vor achiziționa o bere Staropramen vor primi în plus o specialitate Staropramen (Dark, Granat sau Nefiltrată), iar la achiziția a șase beri, vor primi un pahar Staropramen.
Prin platforma de culturetainment a brandului, precum și prin intermediul platformei de conținut online oamenisigusturi.ro, Staropramen este un susținator activ al evenimentelor culturale din zonele de film (TIFF), teatru (Undercloud, Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, FEST(IN) pe Bulevard) și muzică (Jazz in The Park), invitându-i pe cei care apreciază un eveniment cultural, să îi savureze gustul la adevărata lui valoare.
În luna mai a acestui an, Staropramen a anunțat noul design al sticlei și al etichetei, atât pentru berea blondă, cât și pentru cele 3 specialități: Staropramen Dark, Staropramen Unfiltered și Staropramen Granat. Embosul sticlei, modernizarea logo-ului, precum și noile etichete emblematice, poziționate pe gâtul și corpul recipientului, subliniază gustul cu personalitate al celor 4 sortimente Staropramen, savoarea intensă garantată de ingredientele alese ale unei rețete cu tradiție de aproape 150 de ani, precum și statutul premium al brandului.
Mai multe detalii pe: oamenisigusturi.ro.
Echipa campaniei:
Din partea Staropramen: Teodora Agafitei, Brand Manager Staropramen, Adina Tanase, Junior Brand Manager Staropramen, Ioana Albu, Digital Communication Manager Bergenbier S.A.
Din partea FCB Bucharest: Claudiu Dobrita, Creative Director, Andreea Golban, Senior Copywriter, Emanuel Borcescu, Senior Art Director, Irina Tanase, Junior Copywriter, Florin Ciobanu, Head of Digital, Oana Mita, Account Director, Lucia Rudaci, Account Executive, Marian Enache, BTL Project Manager, Alina Jijau, Senior PR Manager, Iulia Stanescu, Production Manager.