Inspirată de spiritul cultural ceh, prezent pretutindeni în Praga, Staropramen a fost aproape de consumatorii săi și la ediția din acest an a evenimentului Webststock, cea mai importantă conferință dedicată social media din România.
Staropramen este una dintre cele mai active mărci în social media, susținând în mod constant cele mai importante evenimente ale industriei de profil. Iar participarea activă la Webstock a devenit o tradiție. În acest an, participanţii la Webstock au fost transpuşi din mijlocul Bucureştiului, direct în inima oraşului Praga, pe celebrul pod Carol, câştigând “suveniruri autentice” – portretele lor realizate în doar două minute, de către caricaturistul Ovidiu Stanciu.
Pentru a intra apoi în posesia acestora, participanții trebuiau doar să acceseze pagina oficială de Facebook „Staropramen, The Spirit of Prague” şi să își descarce fotografiile pentru a le împărtăși cu prietenii lor de pe rețeaua de socializare.
În același timp, fiecare schiță a fost proiectată live de pe tableta artistului, pe un panou cu imaginea aceluiași faimos Pod Carol, întregind atmosfera “orașului de aur” recreată de Staropramen.
La final, toți participanții la eveniment au încheiat seara cu o petrecere dedicată, organizată la THE PUB, cel mai nou loc de întâlnire pentru iubitorii berii cu spirit praghez.