Cand vine vorba de adaptarea unui spot venit de prin alte tari, totul pare usor. Se ia spotul, se schimba putin packshot-ul, se inlocuiesti vocea, se pune pe casete si se trimite la televiziuni.
Uneori insa, cand e vorba de soldati, berze, si cantece militaresti cu insight local, adaptarea unui TVC poate deveni o adevarata misiune speciala pentru agentie. E cazul spotului TV la testul de sarcina Surecheck.
Misiunea a inceput acum mai bine de 6 luni cand niste domni din Bulgaria, pe numele lor adverat UniComs, s-au gandit sa inceapa o ofensiva de marketing, lansand testul de sarcina in Romania. Surecheck este unul dintre cele mai sigure teste de pe piata avand o precizie de 99% si putand fi folosit in orice moment al zilei.
{viewonly=registered,special}Spotul despre care vorbim a fost produs de aliatii nostri NATO de la sud de Dunare, mai exact de agentia Leo Burnett Bulgaria. Acolo, misiunea s-a bucurat de un mare succes castigand si onorurile pentru cel mai bun TVC la festivalul national de creativitate in publicitate de la ei, un fel de Ad’Or bulgaresc.
Pasul urmator a fost adaptarea spotului pentru Romania. Noua misiune a fost incredintata agentiei Starlink. Mai intai, copywriter-ul de serviciu a compus versurile unui cantec militaresc cu rezonante copilaresti. Versurile fiind gata si clientu’ multumit, au fost incorporati 6 barbati voinici cu voci de basi, ca sa le interpreteze. Dupa multe exercitii, totu’ a iesit ca-n armata. Produsul final il puteti vedea in fiecare zi pe Acasa Tv, MTV Romania, TVR1, TVR2 si Euforia.
Comandamentul Starlink mobilizat pentru aceasta misiune a fost format din Stefan Marinescu- senior copywriter, Catalin Baciu- senior art director, Roberta Dragu- Brand Comm Manager, Diana Cioboata- Brand Comm Executive, Laura Georgescu-Baron- AV Producer , Mihaela Stanoiu – Communication Planning Director, Roxana Craciun – Senior Media Manager. Aliat din partea clientului a fost Christofor Ivanov – Country Manager Romania.
Starlink este o agentie full-service, membra a grupului Starcom MediaVest. Echipa agentiei este compusa din peste 45 de profesionisti specializati in communication planning, research, strategie, creatie, media, productie si shopper marketing. De la inceputul anului, Starlink a adaugat in portofoliul sau clienti noi precum Abbott, Moet&Chandon, Brenac si Galmopan.
Dezbatere asupra reclamei{/viewonly}
{mosloadposition user10}