Agenţia Starlink a câştigat contul Autoitalia Group, în urma unui pitch de strategie media, care a adus în portofoliul agenţiei branduri de succes: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati şi Honda.
Propunerile prezentate de Starlink au convins reprezentanţii Autoitalia să încredinţeze agenţiei strategia sa privind canalele de comunicare. Această licitaţie a prilejuit competiţia unora dintre cele mai importante agenţii de media.
“Ne dorim să aducem cât mai aproape de clienţi mărcile noastre de tradiţie şi spiritul lor specific. Avem încredere că vom construi împreună cu Starlink un parteneriat de succes. Ne-a impresionat implicarea de care au dat dovadă în timpul licitaţiei şi suntem convinşi că expertiza şi creativitatea lor vor aduce valoare comunicării mărcilor noastre”, a declarat Adriana Mitran – Marketing and Supply Chain Manager Autoitalia Group.
“Prezenţa Autoitalia în portofoliul nostru este o bucurie şi, în acelaşi timp, o provocare de a oferi un nivel ridicat de performanţă. Reuşita noastră se datorează unei abordări integrate din perspectiva communication planningului, ce a trecut dicolo de liniile brief-ului. Ne-am dorit mult acest cont, iar faptul că am reuşit să câştigăm Autoitalia în lupta directă cu alte agenţii foarte mari este cea mai bună recompensă a muncii noastre şi o dovadă în plus că suntem foarte buni”, a declarat Marcel Străuţ, Managing Partner Starlink Group.
Autoitalia Group, unul dintre cei mai mari importatori pe piaţa auto din România, acoperă toate segmentele pieţei auto, reprezentând mărcile Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, SsangYong şi Honda.
Starlink Group este un grup integrat de companii, parte a reţelei internaţionale Publicis. Portofoliul actual al agenţiei cuprinde peste 35 de clienţi, companii româneşti şi internaţionale, dintre care: CrisTim, Fuchs, Storck, Chronotime, Unicoms, Cristalex, Agrana, Brenac, Abbott, Yves Rocher, First One Communication, Hennessy, Dom Perignon, Anchor, Ministerul Administratiei şi Internelor, Bere Mureş.
Echipa Starlink Group cuprinde 52 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, BTL şi PR.
În 2006, cifra de afaceri a grupului a fost de 5,7 milioane Euro, având o creştere de 100% faţă de anul 2005.
{mosloadposition user10}