Iarba verde? Merge un gratar! Cam asa zice tot romanul, de cand da firul ierbii si vremea ne imbie la un gratar. Cam asa au zis si cei de la Starlink cand au dezvoltat campania de promovare a gamei de condimente pentru gratar de la Fuchs.
Totul a pornit de la un insight general valabil, un reflex aproape pavlovian, care ne face sa asociem orice petic de iarba cu mirosul de mititei, fripturi si alte minuni bine rumenite. Chiar si gazonul bine nivelat al unui teren de fotbal poate starni arbitrului pasiuni culinare, ca doar si el e om. Aceasta este povestea pe scurt a spotului “Arbitrul” / Fuchs Grill, care se difuzeaza pe canalele de televiziune PRO TV si TVR 1, incepand cu aceasta saptamana. Spotul TV de 20 de secunde (cu o urmare de 10 secunde) este sustinut de reclama tiparita, cu aparitii in reviste lunare dedicate femeilor, publicatii de specialitate si ghiduri TV.
Echipa care a rumenit si condimentat spotul video: Jens Bachmeier, Cristina Bachmeier, Simona Rosca – Fuchs, Marcel Straut, Andreea Hascu, Eugen Terchila – Starlink, Fane si Sega – Brandstorming, Cristi Gagea – Factor, iar regia spotului este semnata de Sega.
Fuchs Condimente, filiala romana a grupului german Fuchs, lider european pe piata condimentelor, a fost infiintata in Romania in anul 2001, avand ca principal obiect de activitate producerea si distributia la nivel national a condimentelor “de inalta clasa”, atat pentru industria alimentara, cat si pentru consumatorul en detail, punand la dispozitia acestora o gama de peste 200 de produse.
STARLINK este o agentie full-service, membra a grupului Publicis, ce ofera servicii de cercetare si strategie, creatie, media si productie. De la inceputul anului, STARLINK si-a imbogatit portofoliul cu noi clienti: Storck (Toffifee & Merci), Cristalex (Campari, Jim Beam, Grant’s), BenQ, PuntoShop, Marex (Imperial) si Magistra CC (Contracept M).
{mosloadposition user10}