Începând cu aprilie 2007, Starlink Group, parte a reţelei internaţionale Publicis, şi-a extins aria de activitate, prin crearea Diviziei de Relaţii Publice. Astfel, grupul îşi întinde expertiza către comunicarea integrată, începând cu lansările de produse şi campaniile educaţionale, până la comunicarea financiară şi de criză.
„Starlink Group se află într-o creştere continuă, întâmpinând cerinţele clienţilor noştri cu servicii noi şi profesionale. Înfiinţarea Diviziei de PR a Starlink Group reprezintă o consecinţă firească a unei pieţe aflate într-o continuă schimbare, în care Relaţiile Publice încep să devină o condiţie necesară pentru o bună dezvoltare a companiei pe termen lung. Le urez succes noilor mei colegi şi cât mai multe realizări demne de Starlink Group”, a declarat Marcel Străuţ, Managing Partner Starlink Group.
Divizia de PR a Starlink Group şi-a alăturat o echipă de consultanţi cu experienţă acumulată în proiecte pentru numeroase companii multinaţionale.
Detalii si prezentarea membrilor echipei la On the Wave.
{mosloadposition user10}