Starlink Group este nominalizată la festivalul Golden Drum 2007 în finala categoriei Print cu lucrarea Volume pentru brandul Altipo Windows şi la categoria TV cu Dog Trainer pentru brandul Bixtonim Xylo de la Biofarm.
"Fără falsă modestie, 2 nominalizări la prima participare înseamnă ceva! Mai ales în contextul în care agenţii cu renume din România nu sunt prezente în shortlist. Anul acesta, scopul principal a fost să luăm pulsul unui festival internaţional şi iată că am reuşit mai mult. Mai ales nominalizarea pentru Bixtonim ne aduce satisfacţie, pentru că am înscris doar 3 campanii la TV şi iată că una e în finală!", spune Ştefan Voloacă, Creative Director Starlink.
La ediţia Golden Drum din acest an, România este ţara cu cel mai mare număr de înscrieri: 342 de lucrări, provenind de la 32 de agentii. Dintre acestea, 5 au fost nominalizate la categoria print şi 5 la categoria TV.
La Golden Drum 2007 au fost înscrise, în total, 3.104 de lucrări din 39 de ţări, cu 21% mai multe înscrieri decât anul trecut. Golden Drum 2007 este cel mai mare festival de publicitate din Europa Centrală şi de Est şi se desfăşoară în perioada 14‑19 octombrie la Portoroz, în Slovenia. Festivalul se află la cea 14-a ediţie.
{mosloadposition user10}