Ca urmare a dezvoltării accelerate şi a politicii sale în ceea ce priveşte recrutarea celor mai buni oameni de pe piaţă, Starlink Group, parte a reţelei internaţionale Publicis Groupe, a decis să-şi continue activitatea într-un nou sediu, mult mai adaptat nivelului de dezvoltare al grupului. De la începutul anului, echipa Starlink s-a mărit cu 32 de specialişti, făcând necesară mutarea într-un sediu mai spaţios, dar în acelaşi timp prietenos şi generator de idei.
Începând cu 1 iulie, noua adresă a grupului Starlink este Bd. Al. Ioan Cuza nr. 32 A, Sector 1, Bucureşti.
“Cu o echipă al cărei număr s-a dublat de la începutul anului, era timpul pentru Starlink Group să se mute într-un nou sediu! Grupul nostru are propria poziţionare şi propriul loc pe piaţă, chiar dacă legătura cu Leo Burnett va exista întotdeauna, atât sentimental, cât şi profesional, având standarde de excelenţă creativă şi valori identice”, a declarat Marcel Străuţ, Managing Partner Starlink Group.
Ştefan Iordache, Managing Partner Leo Burnett, completează: “Starlink a crescut ca Făt-Frumos, în 4 ani cât alţii în zece, având cea mai rapidă dezvoltare, dintre toate companiile grupului Leo Burnett. Creşterea într-un ritm extrem de susţinut este una dintre consecinţele succesului unei companii, iar mutarea sa într-un nou sediu este o evoluţie firească pe o piaţă competitivă”.
Starlink este un grup integrat de companii, parte a reţelei internaţionale Publicis Groupe. Portofoliul actual al agenţiei cuprinde peste 40 de clienţi, companii româneşti şi internaţionale, dintre care: Anchor Group, Abbott Laboratoires, Asociaţia pentru Implementarea Democraţiei, AutoItalia, Bere Mureş, Biofarm, Brenac, Bursa de Valori Bucureşti, Cris – Tim, CitiFinancial, Chronotime, Dom Perignon, Dura Lube, EuroExpo, Expo Top Construct, First One Communication, Fuchs, Hennessy, Metropolis Residence, MedLife, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Neopeninsula Residence, Oxford Gardens, Storck, Unicoms, Yves Rocher etc.
Echipa Starlink Group este formată din 60 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, BTL şi PR.
În 2006, cifra de afaceri a grupului a fost de 5,7 milioane Euro, având o creştere de 100% faţă de anul 2005.
Conducerea grupului Starlink este formată din: Marcel Străuţ – Managing Partner, Eugen Terchilă – Director Executiv, Roxana Buha – New Business Director, Mihaela Stănoiu – Communication Planning Director, Cristian Buha – Brand Communication Director, Ştefan Voloacă – Creative Director, Larisa Toader – PR Director, Răzvan Mihai – Strategic Planning Director, Luciana Zamfirescu – Business Development Director.
{mosloadposition user10}