Starlink Group şi Lemarco au lansat două noi execuţii TV pentru brandul Lemarco, zahăr alb şi zahăr brun. Cele două spoturi introduc publicului două sub‑branduri, în două ipostaze diferite: Lemarco alb este un “zahăr dulce de tot”, în timp ce Lemarco brun reprezintă “the dark side of sugar”.
Download reclama Lemarco Tocilarii
Download reclama Lemarco Angajatul
„Pentru că suntem nişte băieţi de zahăr, jobul ăsta s-a potrivit mănuşă. Ne-am decis din start să nu mergem pe execuţii “safe”, cu gospodine zâmbitoare pline de talent care “prăjituresc de nu se mai opresc”. Aşa ne-a venit ideea pentru zahăr alb. Am inventat un personaj care să fie pur şi simplu dulce. Am avut noroc să-l găsim pe Adi Hoştiuc, care ne-a arătat ce înseamnă să fii supra-expus la zahăr, supra-expus la dulce. Filmarea a fost destul de grea dar, până la urmă, spotul a ieşit exact aşa cum am dorit: alb, roz, curat şi foarte dulce. Pe de altă parte, spotul la zahăr brun trebuia să fie total diferit. Şi aşa a fost. De la tratamentul cromatic şi până la atmosferă, toate detaliile scot în evidenţă caracterul zahărului brun, la fel de dulce dar puţin mai întunecat, mai nasty. Totul a mers bine, vibratorul şi cătuşele şi-au făcut treaba, împreună cu regizorul, producţia şi actorii.
În concluzie, putem spune că nu ne-am lăsat intimidaţi de directiva “Pentru sănătatea dumneavoastră evitaţi excesul de zahăr” şi am reuşit să facem două spoturi de mare angajament”, a declarat echipa creativă Starlink, Cătălin Burcea – Art Director şi Andrei Gurău – Copywriter.
„Cele două spoturi ilustrează, în mod simplu şi mai ales original, calităţile naturale ale zahărului Lemarco, un produs la fel de simplu, dar care dă gust unei mari varietăţi de preparate”, a declarat Dan Liviu Popovici – Director Comercial Lemarco.
Cele două spoturi s-au „cristalizat” prin contribuţia echipei Starlink: Andrei Gurău -Copywriter, Cătălin Burcea – Art Director, Ştefan Voloacă – Creative Director, Răzvan Mihai şi Bogdan Borăscu – Strategic Planners, Alexandra Mociulschi – Brand Communication Manager, Oana Toma – Brand Communication Manager, alături de Mircea Radina – Preşedinte Lemarco şi Dan Liviu Popovici – Director Comercial Lemarco. Spotul a fost produs de HI FI Production, regizat de Anton Groves, Laura Georgescu Baron – Producător audio‑video, Alex Sterian – DOP.
Spotul pentru zahăr alb se difuzează din 24 august pe principalele canale naţionale: Pro TV, Acasă TV, TVR 1, Realitatea, B1 TV. Din aceeaşi dată, spotul pentru zahăr brun rulează pe Pro TV, Acasă TV, Realitatea, B1 TV, Euforia, Pro Cinema, Hallmark. Strategia media şi planificarea spoturilor a fost realizată de Eugen Terchilă – Executive Director şi Cristina Umbră – Media Planner.
Zahărul Lemarco este produs de grupul Lemarco, în fabrica de zahăr proprie de la Lieşti, judetul Galaţi, grupul fiind unul dintre cei mai mari producători de zahăr din România. Cantităţile de zahăr alb cristal produse în ultima perioadă poziţionează această fabrică de zahăr pe locul al doilea în topul fabricilor de profil din România. Zahărul Lemarco are o calitate constantă realizată la parametri fizico-chimici superiori altor tipuri de zahăr de pe piaţă, urmărind satisfacerea cerinţelor şi gusturilor unei game cât mai variate de clienţi. Folosind o tehnologie clasică, produsul final are calităţile unui produs natural, fiind un adaos excelent într-o mare varietate de produse şi băuturi calde şi reci. Zahărul alb Lemarco se găseşte ambalat la pungă de plastic de 1 kg, la pungă de hârtie de 3 kg, la pungă de hârtie de 1 kg, la pliculeţe de hârtie de 5 g, în cutie de carton de 1 kg (200 pliculeţe/cutie), la stick de hârtie de 5 g, în cutie de carton de 1 kg (200 stick-uri/cutie).
Starlink este un grup integrat de companii, parte a reţelei internaţionale Publicis. Portofoliul actual al agenţiei cuprinde 39 de clienţi, companii româneşti şi internaţionale, dintre care: Anchor Group, Abbott Laboratoires, Adevarul Holding, Agroli Group, Asociaţia pentru Implementarea Democraţiei, AutoItalia, Bancpost, Bere Mureş, Biofarm, Brenac, Cris-Tim, CitiFinancial, Chronotime, Dom Perignon, Dura Lube, EuroExpo, Expo Top Construct, First One Communication, Fuchs, Hennessy, Lemarco, Metropolis Residence, MedLife, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Neopeninsula Residence, Oxford Gardens, Planorama, Storck, Unicoms, Yves Rocher.
Echipa Starlink Group cuprinde peste 70 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, PR şi BTL.
În 2006, cifra de afaceri a grupului a fost de 5,7 milioane Euro, având o creştere de 100% faţă de anul 2005.
{mosloadposition user10}