Din 9 februarie, pe principalele canale nationale, ruleaza o noua executie TV care”desfunda narile”. Conceptul creativ, dezvoltat de Starlink in urma pitch-ului organizat de Biofarm in luna ianuarie, porneste de la un insight pe cat de simplu, pe atat de relevant: un nas infundat poate crea neajunsuri dintre cele mai diverse.
“Ce-ti poti dori de la un spray nazal? Un singur lucru: sa desfunde nasul infundat. Dar cum asta ni se parea prea general, am cautat o problema concreta si am ajuns la miros. De fapt, la lipsa lui. Iar de aici pana la “gaborul fara miros” n-a fost decat un pas. Ideea de politist care adulmeca in patru labe, cot la cot cu cainii, pantofi de criminal si pachete de cocaina, ni s-a parut destul de atractiva. Probabil ca mai putin incantat a fost Razvan, colegul nostru de la AV, care a jucat rolul principal. Si care, in dimineata in care a spotul a iesit pe tv, a primit telefoane de la amici care-l intrebau cand si-a descoperit aceasta inclinatie ”, povesteste Irina Codreanu, copywriter-ul spotului.
“Spre deosebire de Bixtonimul clasic, cu picurator, Bixtonim Xylo este sub forma de spray, prin urmare mult mai usor de aplicat. Iar datorita xylometazolinei din formula, Bixtonim Xylo are efect mult mai indelungat, de 10 ore, ceea ce il face un fel de remediu “heavy-duty”. De aceea, ideea cu instructorul de miros care nu-si permite sa rateze si pentru acesta foloseste Bixtonim-ul in dotare ne-a placut foarte mult”, a declarat Irina Nicolae, Sr. Product Manager, Biofarm.
In dimineata dinaintea filmarii si-au desfundat nasul: Irina Codreanu – Sr. Copywriter, Andrei Gurau – Jr. Copywriter, Catalin Burcea – Sr. Art Director, Luiza Binga – Brand Comm Executive, Roxana Buha – New Business Director, Stefan Voloaca – Creative Director, Laura Baron – AV Producer. Din partea Biofarm au participat: Irina Nicolae – Sr. Product Manager, Mihai Sdrula – PR Manager si George Constantin – Marketing Director. Spotul a fost regizat de Bogdan Naumovici si produs de HiFi Productions.
{mosloadposition user10}