Începând cu 1 ianuarie 2008, Starlink are un nou nume, care exprimă mai bine filosofia grupului: BIGGER - Big Ideas Group.
Acest rebranding nu este o surpriză pentru cei care cunosc evoluţia grupului. Este consecvent cu principiile care au definit de la început activitatea sa: ambiţia de a deveni unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare integrată din România, creşterea constantă a calităţii produsului, focus pe idei care contribuie la dezvoltarea business-ului clienţilor. “La nivel internaţional, Starlink a trecut printr-un proces de rebranding. Acum se numeşte Spark, iar aria sa de expertiză devine mult mai nişată, în sfera digitală. Noi am ajuns în alt punct al dezvoltării companiei, în care competenţele noastre sunt mult mai mari. În plus, am considerat că acest nume nu exprimă tot ceea ce am realizat noi până acum. Şi mai ales ce vom realiza de acum înainte! Think Bigger!” declară Marcel Străuţ, General Manager Bigger Group.
Ştefan Voloacă, Creative Director, subliniază: „Bigger nu este doar un nume. Este un proces, o devenire continuă. Este traducerea unei stări de spirit: nu ne vom opri niciodată. Nu luăm o pauză şi spunem că e perfect şi aşa. Întotdeauna va fi loc de idei mai bune, de idei mai … perfecte!”
„Suntem prima agenţie din România care a implementat abordarea Communication Planning pentru toate proiectele noastre. Este răspunsul cel mai potrivit pentru noul consumator, fapt dovedit la nivel global, iar noi am avut know-how-ul şi toate resursele de a construi o reală comunicare integrată pentru clienţii care vor ca business-ul lor să fie BIGGER!” completează Mihaela Stănoiu, Communication Planning Director Bigger Group.
Starlink este un grup integrat de comunicare, iar portofoliul actual al agenţiei cuprinde clienţi, companii româneşti şi internaţionale, dintre care: Anchor Group, Abbott Laboratoires, Adevărul Holding, Agroli Group, Ascendis Consulting, Bere Mureş, Biofarm, Brenac, Cheque Dejeuner, CitiFinancial, Chronotime, Dom Perignon, EuroExpo, Expo Top Construct, First One Communication, Fuchs, Hennessy, Lemarco, Metropolis Residence, MedLife, Ministerul Afacerilor Externe, Neopeninsula Residence, Peter Murray, Planorama, Storck, Teknosa, Unicoms, Yves Rocher.
Echipa Starlink Group cuprinde peste 80 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, BTL şi PR.
În 2006, cifra de afaceri a grupului a fost de 5,7 milioane Euro, având o creştere de 100% faţă de anul 2005.
{mosloadposition user10}