Începând de astăzi, Starlink şi Bere Mureş lansează o nouă execuţie TV care pleacă de la ideea că, în viaţă, “unele lucruri ţin, alte lucruri nu ţin”. Pornind de la situaţii de zi cu zi, pline de umor, spotul arată că berea Neumarkt este mereu proaspătă: pentru că “o maşină poate să ţină 3 săptămâni,…o căsnicie poate să ţină 2 săptămâni,…iar o maşină de tuns poate să ţină doar o singură zi, numai Berea Neumarkt ţine 4 luni datorită noului PET RESIMID”.
În viaţă ne lovim de multe greutăţi, însă fiecare pahar de bere Neumarkt băut împreună cu prietenii la final de zi readuce buna dispoziţie, căci Neumarkt ne garantează că “toate trec, berea rămâne.”
“Am avut de comunicat faptul că noul PET RESIMID ţine berea proaspătă timp de 4 luni. Şi, de aici până la ideea spotului, am avut nevoie de câteva pahare de voie bună cu clientul şi o “vizită de lucru” la Fabrica de Bere din Ungheni, jud. Mureş. Producţia a fost peste aşteptări, spotul place tuturor…hai noroc, sănătate, numai bine!”, spune Valentin Lică – Copywriter Starlink.
“Credem că spotul realizat de Starlink ilustrează foarte bine esenţa brandului nostru. Ne dorim ca Neumarkt să fie pentru consumator acel „prieten fidel”, care este alături de el în toate situaţiile, bune sau rele, oferindu-i mereu prospeţime şi certitudinea satisfacţiei continue. De aceea, am ales noul PET RESIMID care nu permite pătrunderea oxigenului în interiorul său şi pierderea dioxidului de carbon, berea Neumarkt având astfel un gust bun şi proaspăt timp de 4 luni” a declarat Radu Moldovan, Marketing Manager Bere Mureş.
După ce au terminat cu succes filmările, au ciocnit paharele cu bere Neumarkt: cei doi Copywriteri – Valentin Lică şi Ştefan Marinescu, Cătălin Baciu – Group Creative Director, Ştefan Voloacă – Creative Director, Roberta Dragu – Brand Communication Manager, Dana Anghelescu – Brand Communication Executive – echipa Starlink Group, împreună cu Radu Moldovan – Marketing Manager Bere Mureş. Spotul a fost produs de Castel Film, regizat de Eduardo Vasques, DOP – Jordi Rexach.
Spotul va rula începând de astăzi pe principalele canale naţionale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV şi OTV. Strategia media şi planificarea spoturilor a fost realizată de Eugen Terchilă – Executive Director şi Mihnea Ursu – Media Planner Starlink.
Un deosebit suport au acordat companiei Bere Mureş, în perioada realizării acestui spot, firmele de distribuţie: SC Danni Trans SRL şi SC Vem Dionisos SRL.
S.C. BERE MUREŞ S.A. a fost înfiinţată în anul 1992 şi a reuşit să-şi mărească piaţa de desfacere anual, cuprinzând toate judeţele ţării. Anul 1998
a fost anul în care piaţa berii din România, datorită S.C. BERE MUREŞ SA, s-a îmbogăţit cu un nou produs: berea la PET. Momentan, portofoliul S.C. BERE MUREŞ SA include 3 sortimente de bere: Neumarkt – bere blondă, Dracula – bere neagră şi Sovata – bere blondă din segmentul popular.
Starlink Group este un grup integrat de companii, parte a reţelei internaţionale Publicis. Portofoliul actual al agenţiei cuprinde peste 35 de clienţi, companii româneşti şi internaţionale, dintre care: Abbott, Agrana, Anchor, Autoitalia Group, Bere Mureş, Brenac, Cris‑Tim, Cristalex, Chronotime, Dom Perignon, First One Communication, Fuchs, Hennessy, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Storck, Surecheck, Yves Rocher.
Echipa Starlink Group cuprinde 52 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, BTL şi PR.
În 2006, cifra de afaceri a grupului a fost de 5,7 milioane Euro, având o creştere de 100% faţă de anul 2005.
Bucuresti, 26.04.2007
{mosloadposition user10}