Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Starcom si Avon parteneri pentru inovatie – 24K Gold Lipstick

Context

Rujul Avon Ultra Color Rich 24K este un brand inovator in categoria produselor cosmetice. Imbogatit cu particule fine de aur 24K, produsul Avon dovedeste inca o data ca luxul poate fi accesibil oricarei femei!
Pentru a putea reda aceasta calitate unica a rujului, Starcom, partenerul Avon pentru inovatie in comunicare, a realizat o campanie de media creativa.

„Dupa promovarea inovatiei prin lansarile de produse din gama Anew, odata cu lansarea Rujului Ultra Color Rich 24k avem ocazia extraordinara de a promova inovatia si in machiaj. Ne-am dorit ca orice femeie sa poata avea acces la ceva pretios. Am rugat partenerii de la Starcom sa redea prin executiile speciale acesta calitate deosebita”, a declarat Stela Toderascu, PR&Advertising Officer de la Avon Cosmetics.

Obiectiv campanie

Lansare produs

Concept & executii

Femeile considera buzele ca fiind una dintre cele mai pretioase si senzuale parti ale fetei. Mai mult, de cate ori ies in oras, se asteapta ca look-ul lor sa fie observat, sa straluceasca. In aceste conditii, cum ar putea refuza ceva atat de glamour precum aurul? Pentru ca buzele merita un ruj pe masura, 24k Gold Lipstick a fost prezentat la fel de pretios ca o bijuterie.

Bijuteriile se expun in asa fel incat sa se sublinieze frumusetea si importanta lor. Pentru pretiosul 24k Gold lipstick, s-au creat cutii de bijuterii imbracate in catifea si matase care au fost expuse in toalete si saloane de coafura. Fiecare cutie a fost marcata cu simbolul Aur de 24 K, la fel ca in cazul oricarei bijuterii pretioase.

Revistele pentru femei s-au bucurat de un insert de mostre de ruj in saculeti de catifea, in acest fel ideea campaniei fiind executata si in print. La randul lor, printurile nu au mai avut ca suport hartia, ci catifeaua. In aceeasi nota, ramele posterelor de OOH din oras au fost acoperite cu materiale aurite, pentru ca panoul obisnuit sa devina „pretios”.

„Avon este nu doar compania de cosmetice cea mai inovatoare la nivel de produse – sustine si la nivel de comunicare de foarte multa vreme, in mod constant, inovatia; astfel ca atunci cand vine vorba de medii, folosirea lor intr-un mod creativ este deja fireasca. Bazate pe insighturi relevante, ideile propuse sunt gandite sa surprinda , sa creeze experiente si impresii pozitive. Acum am creat o campanie pretioasa, si asteptam rezultate pe masura”, a declarat Corina Bernschutz, director de inovatie la Starcom.

Rezultate
Campania s-a desfasurat in perioada aprilie-mai 2009. Rezultatele au fost vizibile rapid, vanzarile de produs depasind targetul stabilit cu 20 %. De asemenea, femeile au fost placut surprinse de executii, campania generand un WOM pozitiv si valoros pentru Avon.

Echipa client-agentie implicata in acest proiect este formata din:
Raluca Kisescu – Commercial Marketing Manager si Stela Toderascu PR&Advertising Officer de la Avon Cosmetics, Corina Bernschutz – Director Inovatie, Horea Mihoc – Ambiental Planner, Mihaela Mihai – Creative Planner, Raluca Barsan – Communication Manager si Ruxandra Mateiu – Creative Planner de la Starcom.

Starcom este prima si singura agentie de media din Romania premiata la Cannes Lions, cea mai prestigioasa competitie internationala de publicitate. {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.