Starcom s-a bucurat sambata, 19 mai, in cadrul Galei Ad’Or de recunoasterea creativitatii de care a dat dovada in conceperea campaniei “1 din 8 femei” – brand Avon Brest Crusade, obtinand premiul pentru “Best Innovative Media”.
" Suntem foarte fericiti ca am castigat acest premiu care, din cate stiu, reprezinta o premiera pe piata din Romania – pentru prima data o agentie de media primeste un premiu in cadrul unui festival de creatie unde participarea agentiilor de media este aproape inexistenta.Vreau sa le multumesc colegilor care au dezvoltat aceasta campanie, precum si clientului nostru, Avon, pentru increderea si suportul acordat in realizarea acesteia", spune Carmen Chipuc, Managing Director Starcom.
Pentru Corina Bernschutz, Director de Inovatie Starcom, acest premiu reprezinta inca o dovada a importantei pe care Departamentul de Inovatie al agentiei il are in conceperea si implementarea unei campanii:
“Premiul vine ca o confirmare a obiectivelor pe care ni le-am propus cu un an in urma. Cand Carmen a venit in aprilie 2006 spunandu-mi ca vrea sa re-pozitioneze Starcom din agentie de media in agentie de comunicare, parte din aceasta repozitionare fiind infiintarea unui Departament de Inovatie, m-am bucurat, gandidu-ma ca o mai mare si mai interesanta provocare nici ca se poate. In acelasi timp mi s-a parut ca vorbim de unul dintre cele mai dificile si riscante proiecte, insa am fost fericita ca suntem prima agentie care s-a hotarit sa riste pariind pe creativitate in media. Demersul a fost riscant intrucat, practic, la momentul respectiv, inventam un serviciu de la zero, alocand resurse importante, oameni si timp, intr-un moment in care nu stiam cat de pregatiti sunt clienti nostri pentru o asemenea abordare. Dupa un an, insa, am ajuns in situatia in care toti clientii nostri folosesc in mod constant acest serviciu, implicand Departamentul de Inovatie in aproape fiecare proiect sau campanie. Si asta pentru ca am dovedit ca valoarea adaugata de creativitatea in media este foarte importanta in atingerea obiectivelor de comunicare. Prin castigarea acestui premiu credem ca am creat un precedent pentru ca inovatia si creativitatea sa devina un standard in evaluarea unei agentii de media “.
Campania de lupta impotriva cancerului la san “1 din 8 femei”, conceputa si executata de Starcom pentru Avon Romania, a fost prezentata si in ultimul numarul al celebrei reviste Cream Magazine – care recunoaste cele mai creative campanii media din intreaga lume si a fost nominalizata la Effie Romania 2007.
Campania a fost realizata de:
Alexandru Pomana – Creative Planner
Corina Bernschutz – Director Inovatie
Cristina Barla – Account Manager
Horea Mihoc – Ambient Planner
Mircea Gheorghe – On-line Director
{mosloadposition user10}