Samsung in jurul lumii
Samsung Electronics Romania a lansat flagship-urile Galaxy S6 și Galaxy S6 Edge în România printr-o campanie integrată, care le-a oferit consumatorilor experiențe și inspirație pentru transformarea continuă a stilului de viață, sub platforma locală de brand Samsung Lifestyle Desginer.
Prin campania „Călătoria Galaxy S6”, dezvoltată împreună cu Starcom MediaVest Group, Leo Burnett Group și MSLGROUP The Practice, Samsung a invitat consumatorii într-o călătorie în care să descopere cum își pot transforma stilul de viață.
Trei consumatori (selectați din cei peste 35.000 înscriși) au plecat în jurul lumii în 4 orașe de pe 4 continente, diferite ca stil de viață și cultură: Paris, Seul, Casablanca și Buenos Aires. Aceste destinații au reprezentat diferite etape ale acestei călătorii transformaționale, expunându-i la experiențe care să le aducă un plus de stil, performanță, pasiune și inspirație. Cei trei câștigători – Larisa, Radu și Alin, ghidați de Cristian Onețiu (life coach, autor și antreprenor) au descoperit noi moduri în care își pot schimba stilul de viață, prin intermediul tehnologiei de top, căci tehnologia este un tool important și pentru eficientizarea task-urilor profesionale și pentru entertainment.
„Urmărind strategia globală, am construit comunicarea locală ținând cont de nevoile și specificul consumatorilor români, pentru care dezvoltarea personală și stilul de viață reprezintă o preocupare constantă. Conceptul campaniei este puternic susținut de beneficii inovatoare ale produsului, iar conținutul autentic generat de consumatori a determinat un engagement ridicat.” – Nicoleta Ghinea, Digital Manager, Samsung Electronics România
Pe tot parcursul acestei experiențe, Cristian a pregătit programe personalizate în funcție de obiectivele lor și de stilul lor de viață. Experiența lor a fost urmărită pe website-ul campaniei (www.calatoriagalaxys6.ro), de peste 13 milioane de persoane.
„Am gândit campania de lansare în cele mai mici detalii, ca să oferim utlizatorilor o experiență cât mai apropiată de lumea pe care o creează noile smartphone-uri Samsung Galaxy S6 și Galaxy S6 edge. Am creat o poveste în jurul fiecărei destinații, iar în cele patru orașe câștigătorii concursului Călătoria Galaxy S6 au avut ocazia să trăiască măcar o parte dintre experiențele pe care le oferă cele două smartphone-uri.” – Ilinca Nițu, Account Director – Starcom MediaVest Group
Galaxy S6 și Galaxy S6 edge sunt cele mai noi smartphone-uri de top lansate de Samsung, echipate cu tehnologie de ultimă generație și cu un design elegant, ce le oferă utilizatorilor experiențe mobile superioare. Construite din metal și sticlă Gorilla Glass 4, smartphone-urile dispun de o cameră foto principală de 16MP și una secundară de 5MP, rulează Android Lollipop 5.0 și se încarcă de 1,5 ori mai rapid decât anteriorul model, Galaxy S5. Dispozitivele sunt echipate cu tehnologie de încărcare wireless și pot funcționa timp de 4 ore, după doar 10 minute de încărcare a bateriei. În plus, în doar jumătate de oră, bateria telefonului este alimentată la 50%.
Galaxy S6 și Galaxy S6 edge sunt disponibile în România din luna aprilie.
Echipa Starcom MediaVest Group: Ilinca Nițu – Account Director, Diana Ionel – Head of Interactive, Anca Ludu – Digital Planner, Dana Eustafievici – Communications Manager, Brîndușa Gurăroșie – Special Projects Manager.
Echipa Leo Burnett: Corina Delea – Brand Comm Executive, Cristian Buha – Brand Comm Manager, Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer, Dominic Timotin – Head of Development.
Echipa MSLGROUP The Practice: Monica Jitariuc – Managing Director, Sorina Mihail – Sr. PR Manager, Iulia Boieriu – PR Executive, Anca Oae – Event Specialist, Ruxandra Avram – Event Manager, Cristina Chicuș – PR & Event Executive, Vica Schipor – Creative Planner.
Echipa Samsung: Roxana Grigorean – PR Manager, Nicoleta Ghinea – Digital Manager, Roxana Chiriloi – Marketing Communication Coordinator, Sorina Bănica – Junior PR Specialist, Radu Acsinia – Social Media Specialist, Diana Grecu – ATL Marketing Specialist.