Rețeaua Starcom MediaVest Group a obținut titlul Media Network of the Year în cadrul galei de premiere desfășurate pe 17 iunie, in cadrul ediției din 2014 a festivalului Cannes Lions. Până în prezent, rețeaua a primit 34 de premii și 120 de nominalizări la mai multe categorii.
„Suntem încântați să facem parte dintr-o rețea care setează standarde atât de înalte. Este, pe de o parte, o provocare să ținem pasul cu așteptările pe care le SMG le impune agențiilor locale și, pe de alta, o oportunitate să reiterăm competențele noastre: expertiza în înțelegerea comportamentului consumatorilor, capacitatea noastră de a duce tradiționalul media planning mai departe și de a înțelege dinamica business-urilor din piață. Aceste competențe sunt confirmate și prin premiile obținute la nivel local: Bronze la categoria Durables în cadrul Effie România și Mixx Award la Best Brand/Product Launch în cadrul IAB MIXX Awards România pentru campania Samsung ‚Manifest pentru creativitate’. În același timp, distincția Media Network of the Year ne face încrezători în know-how-ul disponibil la nivel de rețea și ne confirmă faptul că accesul la instrumentele și informațiile puse la dispoziție de SMG reprezintă un avantaj strategic”, a declarat Alexandra Iavorschi (Managing Director, Starcom MediaVest).
Distincția a fost acordată după anunțul castigarii a trei Silver Lions, nouă Bronze Lions și 14 nominalizări la categoria Media Lions la nivel de rețea. Campaniile câștigătoare au fost dezvoltate pentru clienți precum Bank of America, Esurance, Heineken și Samsung.
Condițiile pentru acordarea distincției au fost cu atât mai stricte cu cât, odată cu schimbarea numelui premiului de la Media Agency of the Year Award la Media Network of the Year, au fost schimbate și condițiile de eligibilitate. Titlul Media Network of the Year este acordat rețelei care adună cele mai multe puncte cu înscrierile la categoria Media Lions, unde numai agențiile de media pot propune campanii.
Acest câștig vine la nici două săptămâni de când Starcom MediaVest Group a primit distincțiile Most Effective Agency și Most Effective Agency Network în cadrul North American Effie Awards Gala. În aprilie, SMG a fost premiată cu distincția Agency Network of the Year în cadrul Media Global Awards, care a avut loc în Roma.
“Nu pot fi mai mândră de atât de contribuția Starcom MediaVest Group pentru clienții săi la nivel global. După premiile câștigate anterior, distincția Media Network of the Year este realmente incredibilă și demonstrează că suntem în cea mai bună formă a noastră. Munca pe care o depunem pentru clienții noștri e inspirată de creativitate și este structurată pe baza informațiilor cumulate la nivel de rețea, o combinație care rezonează în mod clar cu industria. Suntem încântați că putem crea astfel de campanii pentru clienții noștri și că munca noastră asiduă și pasiunea sunt recunoscute aici, la Cannes”, a declarat Laura Desmond (Global CEO, Starcom MediaVest Group).